3 Μαΐ 2009

Συνέδρίο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και Εθνικά θέματα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του διήμερου Συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος που διεξήχθη στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή 3.500 συνέδρων από 72 κεντροδεξιά κόμματα από όλη την Ευρώπη και 18 πρωθυπουργών. Στο Συνέδριο συμμετείχε πολυμελής αντιπροσωπεία της Ν.Δ. με επικεφαλής τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και τον Γραμματέα της Ν.Δ. Λευτέρη Ζαγορίτη. Στο κείμενο της Διακήρυξης του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, που ψηφίστηκε στο Συνέδριο, υιοθετήθηκαν ομόφωνα τα ακόλουθα ελληνικού ενδιαφέροντος θέματα που υποστηρίχθηκαν από τη Ν.Δ.:

- Η Τουρκία καλείται να αναγνωρίσει τον Οικουμενικό χαρακτήρα του Πατριαρχείου και το ρόλο του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως ως θρησκευτικού ηγέτη των 300 εκατομμυρίων ορθοδόξων χριστιανών σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και να επιτρέψει την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης.

- Όσον αφορά στο Κυπριακό, η Τουρκία οφείλει να διευκολύνει τις διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο Κοινοτήτων, με την αποχώρηση των Τουρκικών δυνάμεων.

- Αναδείχθηκε η αξία του σεβασμού της Αρχής της Καλής Γειτονίας ως κριτήριο για τις σχέσεις της Ε.Ε. με τα γειτονικά κράτη.

- Έγινε δεκτή η πρόταση για συγκρότηση κοινής στρατιωτικής αμυντικής δύναμης που θα διασφαλίζει την Ασφάλεια των κρατών μελών που συμμετέχουν με βάση την αρχή της «Αλληλεγγύης».

- Κρίνεται αναγκαία η ίδρυση Ευρωπαϊκής Ακτοφυλακής που θα έχει την ευθύνη της φύλαξης των θαλασσίων χωρικών υδάτων της Ε.Ε. σε επίπεδο πλέον Ευρωπαϊκό και όχι Εθνικό, όπως είναι σήμερα.

- Υιοθετήθηκε η πρόταση για ενίσχυση της Αλιείας και ιδιαίτερα περιοχών που βασίζονται οικονομικά σε αυτή, στα πρότυπα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.

- Κρίθηκε αναγκαία η προώθηση και ενίσχυση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας καθώς και της Επιχειρηματικότητας των Νέων.

Η Ν.Δ. προώθησε με επιτυχία και στο Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος τα εθνικού ενδιαφέροντος θέματα, τα οποία έγιναν αποδεκτά από το σύνολο των συνέδρων προκειμένου -με βάση τη διακήρυξη του Ε.Λ.Κ.- να αποτελέσουν μέρος της Κοινής Ευρωπαϊκής Πολιτικής.

ΠΗΓΗ

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

Αυτά μαζί με την υιοθέτηση των προτάσεων του κ. Καραμανλή για ενίσχυση της Αλιείας ,για ενίσχυση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας καθώς και της Επιχειρηματικότητας των Νέων, αποτέλεσαν σύμφωνα με πολλούς μια μεγάλη επιτυχία.

Δεν θα διαφωνήσω επί της ουσίας αλλά επί της διατύπωσης. Θεωρώ ότι ο κ.Καραμανλής απλά έπραξε το καθήκον του. Απλά ,ως όφειλε, διάβηκε τον δρόμο του «θέλω» και του «μπορώ».
Αυτό τον δρόμο που κάποιος άλλος τον έχει χάσει.

Το λέω αυτό γιατί στην Μαδρίτη που έτυχε να παραβρεθώ στην αντίστοιχη συνεδρίαση του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος ακούστηκαν προτάσεις από την πλευρά του κ. Παπανδρέου που με ανάγκασαν να σηκωθώ και να επιστρέψω στην Ελλάδα αγανακτισμένος.


Προτάσεις όπως «Θα αναφέρω, όμως, και μια άλλη, πολύ σημαντική κατηγορία ατόμων στην Ευρώπη, τους μετανάστες. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στη δεξιά να εκμεταλλευτεί το ζήτημα της μετανάστευσης. Πρέπει να υποστηρίξουμε επιθετικά ότι, οι μετανάστες δεν αποτελούν για μας πρόβλημα, που γεννά φόβο στην Ευρώπη, αλλά ...λύση και βοήθεια για την Ευρωπαϊκή Ένωση»...«Η μετανάστευση έφερε αδιαμφισβήτητα οφέλη συμβάλλοντας στον... πλούτο και την ευημερία μας».


Το τελειωτικό κτύπημα ήταν όταν άκουσα τον κ. Παπανδρέου να λέει ότι «Ως Έλληνας, ως Ευρωπαίος, αλλά και ως επικεφαλής της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, υποστηρίζω με κάθε τρόπο αυτό το Μανιφέστο για τις Ευρωεκλογές».

Ένα μανιφέστο που αποτελούσε ύμνο προς τον Ομπάμα και τις ΗΠΑ. Ένα μανιφέστο των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών που χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «Η νίκη του Μπαράκ Ομπάμα στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές είναι ιστορική και δίνει μια νέα ελπίδα για όλη την υφήλιο. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, η νίκη του λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τη διαμόρφωση μιας κοινής λύσης μαζί με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους άλλους εταίρους. Χρειαζόμαστε μια .....νέα προοδευτική ευρωατλαντική συνεργασία... για να διασφαλίσουμε την απασχόληση, την οικονομική πρόοδο, τη δικαιοσύνη και την ειρήνη. Ο νέος Πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, ετοιμάζει ένα φιλόδοξο πακέτο φορολογικών κινήτρων (...?)».

Ρε μπας και η Ευρώπη είναι πολιτεία των ΗΠΑ και δεν το ξέρω , αναρωτήθηκα και γύρισα αγανακτισμένος στην Ελλάδα.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ , ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΘΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ , ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ.


2 Μαΐ 2009

Η Τουρκία στην 101η σειρά στην ελευθερία του τύπου


Το ίδρυμα Freedom House, που εδρεύει στις ΗΠΑ, δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή του για την κατάσταση της ελευθερίας του τύπου στις χώρες του κόσμου.
Στην κατάσταση αυτή, η Τουρκία καταλαμβάνει την 101η θέση, μαζί με την Αλβανία, τις Κομόρες και την Τανζανία.
Με βάση την εν λόγω έκθεση, μόνο το 17% των χωρών του κόσμου μπορούν να χαρακτηριστούν ως απολύτως ανεκτικές στα ΜΜΕ, ενώ σε 70 χώρες τα ΜΜΕ είναι ελευθερα, σε 61 χώρες σχεδόν ελεύθερα και σε 64 χώρες τα ΜΜΕ είναι υπό την κηδεμονία του κράτους.

Οι χώρες με τη μεγαλύτερη ελευθερία είναι η Ισλανδία, η Φινλανδία και η Νορβηγία και οι πιο προβληματικές η Βόρεια Κορέα, το Τουρκμενιστάν, η Βιρμανία, η Λιβύη, η Ερυθραία, η Κούβα, το Ουζμπεκιστάν και η Λευκορωσία.

Όσον αφορά την Τουρκία, εκπρόσωπος του ιδρύματος, Karin Deutch Karlekar, δήλωσε ότι το άρθρο 301 του ποινικού κώδικα της Τουρκίας ασκεί πίεση στις εφημερίδες, τους δημοσιογράφους και τους συγγραφείς, όπως επίσης δήλωσε ότι συνεχίζονται οι εκφοβιστικές πολιτικές και οικονομικού χαρακτήρα πιέσεις προς τα ΜΜΕ.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις χώρες όπου τα ΜΜΕ είναι ελεύθερα και χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις.

ΠΗΓΗ

ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ.

ΕΔΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΟΥ.

ΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ? ΕΚΦΟΒΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΜΕ ? ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Αυξάνεται το βίαιο έγκλημα από μετανάστες - Τι δείχνει μελέτη του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών

Δύο στους δέκα εμπλεκόμενους σε εγκληματική δράση στην Ελλάδα είναι αλλοδαποί. Η εγκληματική δράση τους είναι αυξητική τα τελευταία 20 χρόνια, δηλαδή από τις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν άρχισε να διογκώνεται το κύμα των μεταναστών από τις βαλκανικές χώρες, τις δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ενωσης και τις ασιατικές χώρες. Ομως, η αύξηση της εγκληματικότητας των αλλοδαπών είναι αναλογικά πολύ μεγαλύτερη συγκρινόμενη με τον αριθμό όσων βρίσκονται στην Ελλάδα. Με βάση την απογραφή του 2001 στη χώρα μας βρίσκονται περί τους 800.000 μετανάστες, όμως οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό στις 900.000 με ένα εκατομμύριο Τα στοιχεία είναι από την πρόσφατη έρευνα με τίτλο «Μετανάστευση και Εγκληματικότητα: Μύθοι και Πραγματικότητα» από το Ινστιτούτο Πολιτικής Κοινωνιολογίας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών, την οποία παρουσιάζει σήμερα η «Κ».

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των αλλοδαπών δραστών από το 1990 έως το 2007 κινείται σταθερά ανοδικά. Το 2007 το 80,22% των δραστών ήταν Ελληνες και το 19,78% αλλοδαποί. Οπως προκύπτει από την έρευνα (υπεύθυνη η κ. Ιωάννα Τσίγκανου και μέλη της ομάδας οι Ι. Λαμπράκη, Ι. Φατούρου και Ε. Χαϊνάς. Η χρηματοδότηση έγινε από το Ιδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση), οι αλλοδαποί έχουν σημαντικό μερίδιο σε εγκλήματα βίαια, όπως είναι οι ανθρωποκτονίες με πρόθεση. Ο γενικός κανόνας όμως είναι ότι συλλαμβάνονται για αδικήματα, όπως κλοπές ή ληστείες, ο αντίκτυπος των οποίων είναι έντονος στην καθημερινότητα του πολίτη, ενισχύοντας το αίσθημα ανασφάλειας. Αντίθετα, δραστηριοποιούνται σε λιγότερο ορατές εγκληματικές δραστηριότητες (π.χ. οικονομικό έγκλημα), στις οποίες εμπλέκονται κατά κύριο λόγο όσοι (κυρίως Ελληνες) ξέρουν τους κανόνες του παιχνιδιού της διαφθοράς. Από την άλλη, αυξητική είναι η τάση μικτών εγκληματικών ομάδων από Ελληνες και αλλοδαπούς. «Συσσωρευμένη οργή, ανισότητα, αδικία ίσως είναι οι λόγοι της εγκληματικότητας των αλλοδαπών, όπως άλλωστε συμβαίνει και στους γηγενείς», παρατηρούν οι ερευνητές, τονίζοντας την ανάγκη για αντιμετώπιση του ζητήματος στο πλαίσιο μιας σύγχρονης μεταναστευτικής πολιτικής, αλλά και της ενίσχυσης της δημόσιας ασφάλειας.

Τους Ελληνες «συναγωνίζονται» οι αλλοδαποί σε ορισμένα πολύ σοβαρά εγκλήματα, όπως αυτά της ανθρωποκτονίας και κατά της περιουσίας. Η συμμετοχή των αλλοδαπών στις διάφορες κατηγορίες εγκλημάτων είναι σαφώς ανοδική τα τελευταία χρόνια, γεγονός που οφείλεται στην αύξηση του αριθμού των μεταναστών στη χώρα μας. Ειδικότερα, η στατική απεικόνιση των διαφόρων εγκλημάτων από το 1990, όταν αρχίζει το μεγάλο μεταναστευτικό κύμα προς τη χώρα μας, έως και σήμερα δείχνει:

- Σημαντικό μερίδιο ευθύνης για το έγκλημα της ανθρωποκτονίας με πρόθεση διεκδικούν οι αλλοδαποί, καθώς φέρονται να ευθύνονται για το 32,46% των σχετικών εγκλημάτων που έγιναν το 2007. Και είναι εμφανής η κλιμάκωση της συμμετοχής των αλλοδαπών στην ακραία αυτή μορφή βαριάς εγκληματικότητας την τελευταία σχεδόν 20ετία, παρ’ όλο που η συμμετοχή των Ελλήνων στο συγκεκριμένο αδίκημα παραμένει υψηλότερη των αλλοδαπών.

- Ιδιαίτερα υψηλά είναι τα ποσοστά των αλλοδαπών που έχουν διαπράξει διάρρηξη και κλοπή. Στην αρχή της δεκαετίας του ’90 ήταν μόλις το 13,53% όσων διέπραξαν το σχετικό έγκλημα. Δέκα χρόνια αργότερα (το 2000) το ποσοστό τους έφθασε το 41,30% επί του συνόλου. Και ενώ την πρώτη πενταετία μετά το 2000 υπάρχει κάμψη (31,62% το 2005), τα τελευταία χρόνια οι αλλοδαποί δείχνουν να έχουν ξανακυλήσει με το ποσοστό να φθάνει το 36,36%.

- Εξίσου αυξητική είναι η συμμετοχή των αλλοδαπών σε διακεκριμένη κλοπή (χωρίς διάρρηξη). Από 3,45% που ήταν το μερίδιο των αλλοδαπών το 1990, το ποσοστό φθάνει το 2007 το 37,55%.

- Το 37,10% των ληστειών το 2007 έγιναν από αλλοδαπούς. Με επίσης σταθερά αυξητική τάση το ποσοστό ξεκίνησε από 2,71% το 1990, και στο «ενδιάμεσο» 2000 είχε φθάσει το 22,28%.

- Εντυπωσιακό επίσης είναι ότι ενεργό ρόλο στα κυκλώματα των φυλακών έχουν αναλάβει οι αλλοδαποί κρατούμενοι. Στο αδίκημα της απόδρασης κρατουμένου οι αλλοδαποί έχουν ξεπεράσει τους Ελληνες τα τελευταία χρόνια. Ετσι, το 2007 στο 56,31% των αποδράσεων ενεπλάκησαν αλλοδαποί και το 43,69% Ελληνες.

- Δείγμα των προβλημάτων που παρουσιάζονται στη διαδικασία νομιμοποίησης των αλλοδαπών είναι το γεγονός ότι οι αλλοδαποί μονοπωλούν ουσιαστικά τα αδικήματα της πλαστογραφίας εγγράφων, της ψευδούς βεβαίωσης, της πλαστογραφίας και κατάχρησης ενσήμων και των ψευδών ιατρικών πιστοποιήσεων. Τα εγκλήματα αυτά εντάσσονται στη γενική κατηγορία των εγκλημάτων σχετικά με τα υπομνήματα, στο 92,78% των οποίων το 2007 ο δράστης ήταν αλλοδαπός. Ενδεικτικά, στα αδικήματα πλαστογραφίας το 73,47% των υπαιτίων ήταν αλλοδαποί.

- Στο ίδιο πλαίσιο των ελλειμματικών διαδικασιών ένταξης των αλλοδαπών στην κοινωνία αποδίδονται το υψηλό ποσοστό -92,78% επί του συνόλου- των αλλοδαπών στα αδικήματα της επαιτείας και της αλητείας.

- Ως προς την ηλικία των δραστών, σταθερά το ποσοστό των ανηλίκων κυμαίνεται στα επίπεδα του 6% τα τελευταία χρόνια, έχοντας παρουσιάσει αύξηση από το 4,93% του 1990.

- Γενικά, οι Ελληνες προτιμούν να δραστηριοποιούνται σε οικονομικά εγκλήματα, οι αλλοδαποί έχουν μια αδυναμία στο λαθρεμπόριο και τις παραβάσεις του νόμου περί ναρκωτικών, της παράνομης οπλοχρησίας και οπλοκατοχής κ.λπ.

ΠΗΓΕΣ (1) (2)

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ?


Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατηγόρησε την κυβέρνηση πως «φυγομαχεί μπροστά στο θέμα των παραβιάσεων της Τουρκίας πάνω από τα νησιά μας» και, δεδομένης της στάσης της, «η Τουρκία θεωρεί την Ελλάδα δεδομένη».

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΥΣ:

Σχηματισμοί των τουρκικών αεροσκαφών, που πραγματοποίησαν υπερπτήσεις των νησιών τα τελευταία χρόνια έχουν ως εξής:
2000 (16),
2001 (68),
2002 (285),
2003 (88),
2004 (24),
2005 (29),
2006 (10),
2007 (48),
2008 (25)
2009 μέχρι την 13η Απριλίου 17 (Φαρμακονήσι 9 - Αγαθονήσι 6 και Φούρνοι 2).
Στοιχεία εφημερίδα τα «ΝΕΑ» της 14ης .4. 2009.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 1999 ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2004 ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ Ο κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ ΤΟ 1996 ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ ΤΟ 1997 ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΤΕ "ΖΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ"?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΟΤΣΑΛΑΝ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ DE FACTO ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ "ΓΚΡΙΖΩΝ ΖΩΝΩΝ" ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΜΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΝΤΑΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ?

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ?

Υ.Γ. Η κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ ΧΘΕΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΞ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΠΑΜΠΑΤΖΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ . ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΛΟΓΚ ΓΡΑΦΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΤΖΑΝ ΜΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΝΕΟΣ ΥΠΕΞ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ .

ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΕΞ ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ ? ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑ , ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΤΖΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΘΕΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ Ο ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ "ΣΟΒΑΡΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

30 Απρ 2009

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΚΟΥΣΑΜΕ 2 ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ "ΚΑΛΗ" Η ΜΕΡΑ , ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΧΑΠΠΕΝΙΝΓΚ ΚΤΛ.

ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝΕ ? ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ 100 ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΠΕΝΙΝΓΚ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ , ΚΑΛΑ ΤΑ ΧΑΠΕΝΙΝΓΚ ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΚΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.

ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΣΑΣ ΨΩΜΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ.

ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

http://www.nato.int/pictures/2004/040426/b040426w.jpg


ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΕΣΤΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ , ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΥΤΗ.


ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΙΑ ΛΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ:

1. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.

2. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΧΙΜΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.

3. ΟΛΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ , ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΓΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΘΑ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΦΓΑΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ Ή ΘΑ ΙΔΙΩΤΕΥΣΟΥΝ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ.

4. ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΦΓΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΒΕΒΑΙΟ ΣΕ ΞΕΝΕΣ.

5. Η ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ , ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ , Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ , Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΠΟΥ ΠΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

6. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΕΙ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΛΥΝΕΙ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΝ Ή ΝΑ ΘΑΛΑΣΣΟΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑ.

ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΙΣΩΣ ΑΝ ΕΠΕΦΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΙΔΕΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΝΑ ΜΕΝΑΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ.

AYTA .... ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ "ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ" ΚΑΙ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ".

ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ? ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ

ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΣΤΗΝΟΥΝ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ" ΣΤΑ "ΝΕΑ" ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ:

«Στρατόπεδο συγκέντρωσης» χιλιάδων λαθρομεταναστών στήνει η Ελληνική Αστυνομία

νέες επιχειρήσεις- σκούπα στο κέντρο της Αθήνας

«φιλοξενήσουν»

εξαιτίας των αντιδράσεων από κοινωνικούς φορείς που διαμαρτυρήθηκαν για τη δημιουργία μιας τεράστιας αποθήκης ανθρώπων

«αποθήκευση» των λαθρομεταναστών

κρατητήρια χιλιάδων ανθρώπων

Οικονομικά ασύμφορη όμως αποδεικνύεται και η επιχείρηση επιστροφής των λαθρομεταναστών στις χώρες τους

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/6/4/7/28647/IMMIGRANTS_BLK.JPG

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΒΓΑΖΑΝΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ "ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ" "ΑΠΟΘΗΚΕΣ" ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑΣ .... ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΥΣΕΙΣ ? ΣΚΕΤΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ "ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ" ΠΟΛΙΤΩΝ .....

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ :

ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ , ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ? 100.000 ? ΑΠΟ 5 Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ , ΘΑ ΖΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΤΟ ΦΑΙ ΣΑΣ , ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΣΑΣ , ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΑΣ , ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΣΑΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΤΑΞΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ (ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ) ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΗ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ ΖΩΗ ΜΑΣ \.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕ Ή ΟΧΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Ή ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ.

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ? ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ "ΑΜΑΡΤΗΜΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ Ή ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΜΑΡΤΗΜΑ" ΑΥΤΟ ?

ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΑΜΑΡΤΗΜΑ" ? ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ , ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΠΟΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΧΙ .... ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΖΟΥΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

«Στοπ» στα επιπλέον κονδύλια για την Αμυνα - ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΖΙΠ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ


Το πάγωμα της διαδικασίας αποδέσμευσης κονδυλίων για τις εξοπλιστικές προμήθειες είναι ένα από τα συμπεράσματα που συνάγονται από τις συνομιλίες του υπουργού Αμυνας κ. Ευ. Μεϊμαράκη στις ΗΠΑ. Η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας έχει οδηγήσει πολλά από τα κυβερνητικά στελέχη και τους υπευθύνους του υπουργείου Αμυνας στην παραδοχή ότι μια απόφαση για νέα εξοπλιστικά προγράμματα θα προκαλούσε αυτή τη στιγμή μείζον πολιτικό πρόβλημα, σε μια περίοδο κατά την οποία ο ίδιος ο πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής εξαγγέλλει μέτρα λιτότητας.

Παράλληλα από το υπουργείο Οικονομίας διαμηνύεται ότι οι νέες προμήθειες υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα ήταν σώφρων πολιτική απόφαση και ενέργεια, ασχέτως της μελλοντικής προθεσμίας αποπληρωμής τους.

Ενδεικτικές είναι εξάλλου οι σχετικές εκτιμήσεις στελεχών του υπουργείου Αμυνας, τα οποία μεταξύ άλλων σημειώνουν:

«Δεν πρέπει να υποτιμηθούν οι επιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής κρίσης στους αμυντικούς προϋπολογισμούς. Η ανάπτυξη πολυεθνικής συνεργασίας σε διάφορα επίπεδα και προγράμματα είναι η πλέον πρόσφορη λύση που μπορεί να δώσει την ευκαιρία στα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ να αποκτήσουν δυνατότητες και μέσα σε μειωμένη οικονομική επιβάρυνση».

ΠΗΓΗ

ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ? ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.
ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ, ΚΑΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ "ΠΕΡΑΣΕΙ" Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ F-35 ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ (ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ).

ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΚΑΝΔΑΛΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΥΠΕΡΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΧΥ.

ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΙΜΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ ? (ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΟΛΟΝ "ΘΕΜΑ" ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΜΑΧΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ , ΤΟΥΣ ΤΟ ΘΥΜΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΜΑΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ) ....

..... ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ , ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ?
Ή ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ" ΑΠΟ ΠΡΙΝ ?

Η Ρωσία προειδοποιεί για την βία κατά των Σέρβων του Κοσόβου - Έκρυθμη η κατάσταση στο Κόσσοβο

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjC00LVV6bhxbQEMMUMp_G-rTgoaMz9bJg6gEWS3XN6Xwf7NmT1s1mMAkhpFhIfNWlPJOxU_ptvz-3x_C1uW6ApXl_lHZ4bXiJlWb44cl3P-Fe8j2nyAT_IqYCRuUcNlN4Z8eNAdjuUxfo/s400/Kosovo_ethnic_2005.png

Η κυβέρνηση της Ρωσία προειδοποίησε σήμερα ότι οι βίαιες πράξεις κατά των Σέρβων στο Κόσσοβο και τα Μετόχια είναι ανεπίτρεπτες και ακόμη μια φορά κάλεσε για την τήρηση του διεθνούς δικαίου.


«Η όξυνση της κατάστασης στο βόρειο Κόσσοβο μαζί της φέρνει και κρύβει κίνδυνο για την ασφάλεια ολόκληρης της περιοχής», είπε ο επίσημος εκπρόσωπος τύπου του ρωσικού Υπουργείου εξωτερικών Αντρέι Νεστερένκο.
«Η μονομερής διακήρυξη ανεξαρτησίας του Κοσσόβου έδειξε ότι η διαδικασία επίλυσης του ζητήματος του Κοσσόβου οδηγήθηκε σε αδιέξοδο και ότι η έξοδος από το ίδιο μπορεί να βρεθεί μόνο με την τήρηση των πρότυπων του διεθνές δικαίου, και όχι με την διέγερση της Πριστίνας», τόνισε ο Νεστερένκο στο μπρίφινγκ στη Μόσχα, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ιτάρ Τας.

Νέα βία της EULEX και της ΚΦΟΡ στη Μιτρόβιτσα
Τα μέλη της EULEX αστυνομίας άρχισαν χθες λίγο μετά τις 11 η ώρα να ρίχνουν δακρυγόνα και σοκ βόμβες προσπαθώντας κατά αυτόν τον τρόπο να διαλύσουν τους συγκεντρωμένους Σέρβους.
Από την κατεύθυνση των αλβανικών σπιτιών τα μέλη των ειδικών δυνάμεων της EULEX αστυνομίας εκτόξευσαν μερικές εκατοντάδες σοκ βόμβες και δακρυγόνο. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τραυματισμένοι.
Στους γύρω λόφους εγκαταστάθηκαν δυνατές βαρβαρικές δυνάμεις της γαλλικής δύναμης της ΚΦΟΡ οι οποίες επιβλέπουν την περαιτέρω εξέλιξη της κατάστασης.
Οι Σέρβοι απαιτούν αμοιβαιότητα όσον αφορά την επιστροφή των εκτοπισθέντων, και όχι η Δύση να επιστρέφει μόνο τους Αλβανούς στις σερβικές περιοχές μην διασφαλίζοντας την επιστροφή στους Σέρβους.

Περίπου 10.000 Σέρβοι στο Κόσοβσκο Πομοράβλιε χωρίς ρεύμα
Ακόμη οκτώ χωριά στο Κόσοβσκο Πομοράβλιε (ανατολικό Κοσσόβο) από χτες το βράδυ είναι χωρίς ηλεκτρική ενέργεια, ώστε τώρα συνολικά περίπου 10.000 Σέρβοι σε αυτό το μέρος του Κοσσόβου είναι χωρίς ρεύμα.
Πρόκειται για τα χωριά Κούστσε, Στανισόρ, Στράζα, Μάκρες, Βέλτσε, Ντραγκάνατς, Γκρντσαρ και μέρος του Βρμπόβατς.
Πάνω από μια εβδομάδα στο Κόσοβσκο Πομοράβλιε χωρίς ρεύμα είναι οι κάτοικοι του Σίλοβο, Ροποτόβο, Ντρενόβατς, Κολόρετς, Ρανιλούγκ και Γκλόγκοβατς.
Λόγω πολυήμερων διακοπών ρεύματος στο Κόσοβσκο Πομοράβλιε στις αρχές του προηγούμενου μήνα 14 κάτοικοι του Σιλόβο τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας και σύγκρουσης με τα μέλη της αστυνομικής υπηρεσίας του Κοσσόβου.
Οι κάτοικοι του Σιλόβο κατά τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο πάνω από ένα μήνα ήταν χωρίς ηλεκτρική ενέργεια.

Προσπάθεια υφαρπαγής μοναστικής περιουσίας
Χωρίς τη γνώση και την άδεια του Μητροπολίτη Ράσκας-Πριζρένης και Κοσσόβου-Μετόχιων κ. Αρτεμίου, στην περιουσία της Ιεράς Μονής Γκρατσάνιτσα γίνονται έργα για την τοποθέτηση στύλων για τη μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας, τα οποία διεξάγουν οι παράνομοι θεσμοί στο Κόσσοβο και τα Μετόχια.
Εκτός από την παραβίαση του διεθνώς αναγνωρισμένου δικαιώματος ιδιοκτησίας, την έκθεση του ιερού και του πολιτιστικού αγαθού εξαιρετικής σημασίας για τη Δημοκρατία της Σερβίας το οποίο εγγράφηκε στη Λίστα παγκόσμιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς της UNESCO σε κίνδυνο, με την πράξη αυτή δείχνει τη δύναμη ανομίας η οποία πιέζει το Κόσσοβο και τα Μετόχια.
Ο Μητροπολίτης κ. Αρτέμιος απεύθυνε αίτηση στον ειδικό εκπρόσωπο του Γενικού Γραμματεία των Ηνωμένων Εθνών στην Περιοχή τον κύριο Ζανιέρι ζητώντας άμεση διακοπή των εργασιών για τον άνομο σφετερισμό του μοναστηριακού κτήματος.
Ο Μητροπολίτης κ. Αρτέμιος απευθύνθηκε και στον υπουργό μεταλλείων και ενέργειας της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Σερβίας Δρ Σκούντριτς, αναμένοντας και επείγουσα επέμβαση του αρμόδιου υπουργείου για τον τομέα της ενέργειας.

ΠΗΓΗ

Η Λερναία Ύδρα της μίζας. (ΤΙ ΒΑΤΟΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ .... ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΧΑΣΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ)

Φωτιές στην πολιτική σκηνή της χώρας προβλέπεται τους επόμενους μήνες. Η ανάκριση για την υπόθεση των «μαύρων ταμείων» της Siemens έχει ανοίξει καινούργιους δρόμους , άγνωστους μέχρι σήμερα.

Εκτός από την σκανδαλώδη σύμβαση «8002» για την ψηφιοποίηση του ΟΤΕ , εκτός του αμαρτωλού συστήματος ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων C4I, του φίλου και «τέως συνεργάτη» του κ. Γ.Παπανδρέου, εκτός από τις βαλίτσες με τα εκατομμύρια μάρκα για τα ηλεκτρονικά τμήματα του πυραυλικού συστήματος Patriot που υπέγραψε το ΚΥΣΕΑ το 1999, εκτός λοιπόν όλων αυτών έρχονται στο φως και ακόμα μια σειρά αμαρτωλών συμβάσεων με τις αντίστοιχες μίζες.

Μια απ΄ αυτές είναι και η προγραμματική συμφωνία του 1997 μεταξύ Siemens και ΟΣΕ, για την παράδοση ντιζελομηχανών και άλλου τροχαίου υλικού. Πρόκειται για απευθείας ανάθεση, ύψους 235 εκατομμυρίων ευρώ.

Για την περίπτωση αυτή πρώην στέλεχος της Siemens στην Γερμανία έχει καταθέσει ότι «τις μίζες προς τον ΟΣΕ έπρεπε κανονικά να πληρώσει το εργοστάσιο της εταιρίας μας στο Ερλαγκεν, αλλά ο κ. Χριστοφοράκος τηλεφώνησε σε εμάς στα κεντρικά και μας είπε «δώστε τα εσείς τώρα και πάρτε τα μετά, από τους ανθρώπους σας στο Ερλαγκεν». Μέρος από τις μίζες πληρώθηκε το 2001.

Ο ανακριτής «έπεσε» επίσης επάνω και σε μια ακόμη σύμβαση του ΟΤΕ της περιόδου 1998-2001.Πρόκειται για τη συμφωνία εξαγοράς από τον ΟΤΕ του και του μάνατζμεντ του ρουμανικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών ύψους 35%Romtelekom,675 εκατ. ευρώ.

Η σχετική σύμβαση υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 1998. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του ο κ. Ζαγοριανός, η διείσδυση του ΟΤΕ στη ρουμανική αγορά τηλεπικοινωνιών συνδέεται με την εκροή εκατομμυρίων ευρώ από τα «μαύρα ταμεία» της Siemens, τα οποία διοχετεύτηκαν μέσω τραπεζικών λογαριασμών των εταιριών ΑΣΜΠΥ και ΧΑΡΚΟΥΡΤ στο Μονακό.


Δικαστικές πηγές βεβαιώνουν ότι, εκτός από τις «μεγάλες» δουλειές, η εταιρία υπέγραφε κάθε χρόνο δεκάδες μικρότερες αλλά καθόλου ευκαταφρόνητες συμβάσεις με φορείς του Δημοσίου.
Ο γερμανικός κολοσσός, σε διάστημα τουλάχιστον 7 ετών (1997-2003), προχώρησε σε 45 συμβάσεις αξίας εκατ. ευρώ για την προμήθεια αξονικών και μαγνητικών τομογράφων, μηχανημάτων αναισθησίας, ακτινολογικών κ.ά. σε δημόσια νοσοκομεία και ιατρεία του ΙΚΑ.


Στο κάδρο λοιπόν και Υπουργοί Υγείας μετά των γνωστών Υπουργών Μεταφορών και Υπουργών Αμύνης.Βέβαια ....«κάποιοι» στέλνουν τα μηνύματα τους...ότι δεν θα δεχθούν να γίνουν «νέες Ιφιγένειες» και ισχυρίζονται ότι ειδικά για τους Patriot υπεύθυνο είναι ....όλο το ΚΥΣΕΑ.


Στον κυκεώνα της μίζας που είχε στηθεί, μπλέκονται έως και εταιρίες… χρυσού στην Ελβετία και τις ΗΠΑ που χρησιμοποιήθηκαν ως σταθμοί στη δαιδαλώδη πορεία του μαύρου χρήματος που διοχέτευσε η Siemens στην Αθήνα.

Μπορεί λοιπόν στο ΠαΣοΚ υπό τον κίνδυνο να εγκλωβιστούν ανεπανόρθωτα ανάμεσα στις «συμπληγάδες SIEMENS», να υιοθετούν ως μέτρο απεμπλοκής τις θυσίες «Ιφιγενειών» και το «κόψιμο κεφαλιών», αλλά όπως αποδεικνύεται... «κόβουν» ένα κεφάλι «μιζαδόρου» και εμφανίζονται δύο νέα «μιζαδόρικα». Σαν την Λερναία Ύδρα.

ΠΗΓΗ

ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ "ΣΚΑΝΕ" ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΗΝ "ΣΚΑΝΔΑΛΟΛΟΓΙΑ" , ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ .