Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΟΥΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΨΟΥΝ. ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ? ΕΔΩ 13 ΑΡΜΑΤΑ ΛΕΟΠΑΡΝΤ-2 ΜΑΣ ΖΗΤΑΓΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ,ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΑΛΛΟΥ , ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ."Είμαι Έλλην, το καυχώμαι. Ξέρω την καταγωγή μου η Ελληνική ψυχή μου ελευθέρα πάντα ζεί."
28 Ιουν 2009
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ , ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ
Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΟΥΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΨΟΥΝ. ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ? ΕΔΩ 13 ΑΡΜΑΤΑ ΛΕΟΠΑΡΝΤ-2 ΜΑΣ ΖΗΤΑΓΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ,ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΑΛΛΟΥ , ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΧΩΝΕΥΤΗΡΙ (ΑΝΑΝΕΩΣΗ)

«υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μεταναστών στη δουλειά, με ίσους μισθούς για την ίδια εργασία, κοινωνική ασφάλιση και συντάξεις»
(ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ?)
«ως κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ θα βοηθήσει στην ενσωμάτωση των μεταναστών στην Ελλάδα»
(ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ" ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΚΟΛΩΣΟΥΜΕ ? ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ .... I HAVE A DREAM)
«θα βοηθηθούν και όσοι Αλβανοί επιθυμούν να επενδύσουν στην Αλβανία»
(ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ .... ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ? ΕΧΕΙ ΚΑΝΑ ΕΤΟΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ Ή ΠΕΤΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ , ΘΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ?)
«άμεση απόδοση της ελληνικής υπηκοότητας σε όσα παιδιά μεταναστών γεννιούνται στην Ελλάδα»
(ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΧΩΡΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ , ΕΛΑΤΕ ΕΔΩ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ , ΩΡΑΙΟ ΣΧΕΔΙΟ)
απόδοση της ελληνικής υπηκοότητας σε όσα παιδιά τελειώνουν στην Ελλάδα τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εξακολουθούν να παραμένουν στην χώρα μας για 3 συνεχή έτη
(ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ , ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ? ΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ DISNEYLAND)
«Οι Αλβανοί μετανάστες αποτελούν θετικό οικονομικό μέγεθος για την Ελλάδα και τους ευχαριστώ γι αυτό»
(ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ , ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1992 - 1993 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΟΥΝ ΩΣ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟ)
«Παλιά, οι μειονότητες θεωρούνταν απειλή, τώρα πλέον δεν αποτελούν απειλή, εξάλλου γι αυτό δημιουργήσαμε την ΕΕ, ώστε τα σύνορα να παίζουν "μικρότερο ρόλο" έναντι των δικαιωμάτων των ανθρώπων»
(ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ "ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ" ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕΤΕ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΤΙ ΛΕΤΕ ? Ή ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ? Η ΑΝΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ)
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ ΧΘΕΣ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΛΠΙΖΕΙ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΥΝΤΡΟΦΟ
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο υποψήφιος βουλευτής στον Αυλώνα με το Σοσιαλιστικό Κόμμα, Σ. Ιντρίζι, που αυτοπροσδιορίζεται ως «τσάμης», στην εφημερίδα «Telegraf», ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
Το πρόγραμμα του «Σοσιαλιστικού Κόμματος» υιοθετεί σαφή θέση για το «τσάμικο», υπόθεση η οποία δεν είχε διευθετηθεί ποτέ μέχρι τώρα. Η κάθοδός μου στην Εκλογική Περιφέρεια του Αυλώνα, μέσα από τις τάξεις του Σοσιαλιστικού Κόμματος, σημαίνει πολλά. Σε περίπτωση εκλογής μου στο βουλευτικό αξίωμα για μια νέα τετραετία, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ώστε οι «Τσάμηδες» να αποκτήσουν τα δικαιώματά τους.
Ως Αλβανός και κυρίως ως «τσάμης», εγώ και άλλοι 300.000 «τσάμηδες» που διαβιούν στην Αλβανία δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα «εγκλήματα» του Ναπολέοντα Ζέρβα, σε βάρος του τσάμικου πληθυσμού, ούτε την εκδίωξή του από τα πάτρια εδάφη. Οι «τσάμηδες» δεν ζητούν αλλαγή συνόρων, αλλά το σεβασμό και την αναγνώριση των δικαιωμάτων τους, που διεκδικούν με δημοκρατικά μέσα».
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΑΜΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ?
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ greekinsight
"Επιπλέον, ο βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος Σπετίμ Ιντρίζι, τσάμης στην καταγωγή, πρωτοστατεί τα δύο –τρία τελευταία χρόνια σε κάθε πρωτοβουλία που αναλαμβάνει η Οργάνωση και το κόμμα των τσάμηδων. Ήταν ο Ιντρίζι εκείνος που απηύθυνε ανοικτή επιστολή προς τους αρχηγούς των θρησκευτικών κοινοτήτων Αλβανίας – ορθόδοξης, μουσουλμανικής και καθολικής- να «χοροστατήσουν από κοινού σε μνημόσυνο προς τιμή των θυμάτων της τσάμικης τραγωδίας». Την επιστολή του ο Ιντρίζι την ανέγνωσε στη Βουλή, για να θέσει προφανώς, σε όσο πιο δύσκολη θέση τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία Αλβανίας απάντησε ότι οι κανόνες της δεν της επιτρέπουν να μετάσχει σε κοινά μνημόσυνα, όσο για τους επικεφαλής της μουσουλμανικής και της καθολικής κοινότητας, αυτοί μετείχαν στο «μνημόσυνο». Παράλληλα, ο Ιντρλιζι ήταν από τους πρωτεργάτες της διοργάνωσης της «πορείας διαμαρτυρίας»που άρχισαν να διοργανώνουν οι τσάμηδες από πέρυσι καθώς και της ανέγερσης ενός μνημείου «προς τιμή των θυμάτων» στο νομό των Αγ. Σαράντα, κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα.
Ο Ιντρίζι μάλιστα, προσπαθεί εκ νέου να πετύχει την ψήφιση ενός νέου Ψηφίσματος από την αλβανική Βουλή για την «γενοκτονία»των τσάμηδων και δηλώνει ότι έχει την υποστήριξη αρκετών βουλευτών της Βουλής ώστε να πετύχει το στόχο του."
27 Ιουν 2009
Στην Κέρκυρα 50 υπουργοί εξωτερικών, με το αεροκάφος της ΠΓΔΜ έφθασε ο Μιλόσοσκι
Συνέρχεται το απόγευμα στην Κέρκυρα το Συμβούλιο ΝΑΤΟ - Ρωσίας, σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών, για πρώτη φορά μετά την κρίση στη Γεωργία, με στόχο την εμπέδωση της εμπιστοσύνης, μεταξύ των δύο μερών και την επεξεργασία συναινετικών λύσεων.
Με αεροσκάφος που έφερε τα διακριτικά «Δημοκρατία της Μακεδονίας» έφτασε τελικά στην Κέρκυρα ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ Αντόνιο Μιλόσοσκι.
Ο Μιλόσοσκι έφθασε περίπου στις 13.00 στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας με το επίσημο αεροσκάφος της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, το οποίο φέρει τα διακριτικά της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας».
Το αεροσκάφος απογειώθηκε ξανά για να επιστρέψει στα Σκόπια αμέσως αφού ο κ. Μιλόσοσκι αποβιβάστηκε μαζί με την αντιπροσωπεία που τον συνοδεύει. Με την ίδια διαδικασία ο κ. Μιλόσοσκι θα επιστρέψει την Κυριακή στη χώρα του.
Η Αθήνα είχε δώσει κατ' εξαίρεση άδεια για την προσγείωση του μικρού τζετ με τα διακριτικά MKD, απόφαση που προκάλεσε αντιδράσεις από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης.
Ωστόσο, το συγκεκριμένο αεροσκάφος παρουσίασε βλάβη και ήταν αμφίβολος ο τρόπος άφιξης του κ. Μιλόσοσκι. Τελικώς, τα τεχνικά προβλήματα φαίνεται πως ξεπεράστηκαν...
Στο περιθώριο των εργασιών, η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη θα πραγματοποιήσει σειρά διμερών επαφών, με το Γερμανό ομόλογό της Φρανκ-Βάλτερ Στάινμαγερ, το Βρετανό Ντέιβιντ Μίλιμπαντ και τον ΓΓ του ΝΑΤΟ, Γιαπ ντε Χόπ Σέφερ.
Αργά το απόγευμα, μετά τη λήξη των εργασιών, θα δοθούν χωριστές συνεντεύξεις από το ΓΓ του ΝΑΤΟ, τον υπουργό Εξωτερικών της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ, και τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Τζέιμς Στάινμπεργκ.
Από τη Σύνοδο απουσιάζει η Χίλαρι Κλίντον, λόγω πρόσφατου τραυματισμού της στον αγκώνα.
Παρών στη σύνοδο θα είναι και ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο οποίος θα δώσει επίσης συνέντευξη Τύπου.
Την Κυριακή, συγκαλείται η άτυπη υπουργική σύνοδος των 56 χωρών, που μετέχουν στον ΟΑΣΕ, της οποίας προεδρεύει η Ελλάδα διά της υπουργού Εξωτερικών, Ντόρα Μπακογιάννη.
Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής αναμένεται στο νησί το απόγευμα του Σαββάτου προκειμένου να απευθύνει το πρωί της επόμενης ημέρας χαιρετισμό στην άτυπη συνοδο των ΥΠΕΞ του ΟΑΣΕ.
Στο πλαίσιο των επαφών της στο περιθώριο της συνόδου του ΟΑΣΕ, η κα Μπακογιάννη αναμένεται να υπογράψει συμφωνίες με την αμερικανική πλευρά, που θα ανοίξουν το δρόμο για την απελευθέρωση των Ελλήνων ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, από το καθεστώς της βίζας.
Εξάλλου, στην αναμενόμενη συνάντησή της με τον Τούρκο ομόλογό της κ. Νταβούτογλου, η υπουργός Εξωτερικών αναμένεται να θέσει το θέμα των παραβιάσεων στο Αιγαίο.
ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΧΙΛΙΑ
Σε λίγες εβδομάδες αναμένεται να γίνει πάλι το εκτουρκισμένο πανηγύρι του Χίλια. Τα τελευταία χρόνια το διοργανώνει ο αντίστοιχος πολιτιστικός σύλλογος με επικεφαλής τον Χασάν Μπεκήρ Ουστά. Με φρασεολογία για πολυπολιτισμούς και πράσινα άλογα, προσκαλούνε Τούρκους παλαιστές από Τουρκία και Βουλγαρία, Τούρκους οργανοπαίχτες από Τουρκία, συγκροτήματα παραδοσιακών χορών από την Τουρκία, αγάδες που διοργανώνουν πανηγύρια από την Τουρκία και …φυσικά τον πρόξενο της Τουρκικής…Δημοκρατίας. Για τον τελευταίο αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι σε αντίθεση με όλους τους άλλους επίσημους που παραβρέθηκαν πάρκαρε το τζίπ που τον μετέφερε, σχεδόν μέσα στην αλάνα. Ε, έτσι είναι δεν είμαστε όλοι ίδιοι… Φυσικά σε προβεβλημένες θέσεις τοποθετούνται πάντα οι ψευτομουφτήδες Μέτε και Σερίφ. Κατά προτίμηση όσο το δυνατόν πιο κοντά σε νομάρχες, δημάρχους και άλλους επισήμους σε μια προσπάθεια να νομιμοποιούνται με το έτσι θέλω οι εκλεκτοί της Άγκυρας.
Με τουρκικό εμβατήριο των Τούρκων που εξυμνεί τις κατακτήσεις τους, η άφιξη των επισήμων του πανηγυριού
Όσο για την μουσική υπόκρουση του πανηγυριού κάντε το εξής τεστ : «Χτυπήστε στο Youtube τον όρο «Mehter Marsi» και απολαύστε τα πρώτα βίντεο. Πρόκειται για εμβατήριο που εξυμνεί τους Τούρκους και τις κατακτήσεις τους! Υπό αυτούς τους ήχους λοιπόν προσέρχονται όλοι οι επίσημοι. Υπάρχουν και βίντεο για τους δύσπιστους... Επειδή προφανώς δεν το ήξεραν τους το λέμε. Τώρα όμως που το έμαθαν δεν έχουν πλέον καμιά δικαιολογία για να παραβρεθούν υπό τους ήχους του ύμνου.
Προφανώς λοιπόν επειδή οι κύριοι που οργανώνουν το πανηγύρι είδαν ότι όλα επιτρέπονται σε αυτή τη χώρα αν μπορείς να κουβαλάς ψηφουλάκια, προχώρησαν σε ένα παραπέρα βήμα. Αυτές τις στιγμές που διαβάζετε το άρθρο χτίζεται μέσα στον δασικό χώρο του πανηγυριού ένα μνημείο προς τιμήν του Μεχμέτ Χιλμή. Χωρίς καμιά άδεια! Πριν δούμε ποιός ήταν ο κύριος ρωτάμε την αστυνομία της περιοχής. Υπάρχει η απαιτούμενη οικοδομική άδεια (δασικός χώρος); Κάτοικοι της περιοχής μας είπαν πως έκαναν καταγγελία για αυθαίρετη κατασκευή. Ακολουθήθηκε η διαδικασία του αυτοφώρου; Ή μήπως «απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο» και στέλνουμε το θέμα στην πολεοδομία;
Μέχρι να κινητοποιηθούν οι αρχές αν κινητοποιηθούν βέβαια το έργο θα έχει ολοκληρωθεί και θάναι τετελεσμένο…
Ας δούμε τώρα όμως ποιός ήταν ο Μεχμέτ Χιλμή. Αντιγράφουμε από το διδακτορικό του Κωνσταντίνου Τσιούμη: Ο Mehmet Hίlmi, δάσκαλος στο επάγγελμα, υπήρξε, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία, ο άνθρωπος που έβαλε τις βάσεις για την ανάπτυξη του τουρκικού εθνικισμού στη Δ. Θράκη. Ο δυναμικός εθνικιστής δάσκαλος ίδρυσε το 1924 την εφημερίδα Yeni Ziya (Νέο Φως), μέσα από την οποία προσπαθούσε να μεταδώσει στον πληθυσμό τις τουρκικές εθνικιστικές αρχές, εξαπολύοντας μύδρους κατά της ελληνικής διοίκησης. Φυλακίστηκε και εξορίστηκε για δράση υπονομευτική της εθνικής ασφάλειας. Μετά την επιστροφή του από την εξορία, κυκλοφόρησε την εφημερίδα Yeni Υοl (Νέος Δρόμoς), η οποία απαγορεύθηκε για τους ίδιους λόγους. Στα τέλη του 1926, κυκλοφόρησε την εφημερίδα Yeni Αdim (= Το νέο μου όνομα), η οποία έγινε η εφημερίδα - σύμβολο του τουρκικού εθνικισμού, με απήχηση στον χώρο της μειονότητας. Η Yeni Αdim ακολούθησε την ίδια γραμμή οξύτητας με τις προηγούμενες εφημερίδες του Hilmi, με καταγγελίες κατά της ελληνικής διοίκησης και της παλαιομουσουλμανικής ηγεσίας, για υποβάθμιση των όρων ζωής της μειονότητας.
Η σύνδεση του Mehmet Hilmi με το τουρκικό προξενείο και την τουρκική πρεσβεία της Αθήνας, η συνεργασία του και η στήριξη του από αυτούς, αποδεικνύεται από τη μελέτη του αρχειακού υλικού. Πέρα από την προσωπική του δράση στα χώρια της περιοχής της Ξάνθης, ο Ηilmi ίδρυσε το 1927 και το 1928 στην Ξάνθη και την Κομοτηνή τις «Ενώσεις Τούρκων Νέων», οργανώσεις που προσέφεραν με την πολιτιστική τους δράση σημαντικό έργο στην κατεύθυνση της αφομοίωσης των κεμαλικών μεταρρυθμίσεων και άσκησαν παράλληλα σημαντικό προπαγανδιστικό έργο.
Αυτόν λοιπόν τον κύριο επέλεξαν να τιμήσουν οι κύριοι από τον σύλλογο του Χίλια. Μήπως πρέπει να πάρουν και καμιά επιδότηση;
Μ.Μ.
ΠΗΓΗ
ΑΥΤΟ ΤΟ "ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ" ΕΝΤΥΠΟ Ο "ΧΡΟΝΟΣ" ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.
ΚΑΘΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΦΗΜΩΝ ΠΕΡΙ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ "ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ" ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ.
ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1922 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ.
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ "ΘΡHΣΚΕΥΤΙΚΩΝ" ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΩΣ ΓΙΟΡΤΗ ΦΙΛΙΑΣ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ "ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ" ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ "ΙΣΤΑΝΜΠΟΥΛ".
ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ.
ΝΑ ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΘΕΙ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΕΒΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΩΣ ΣΥΝΟΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΙΛΩΝ ΛΑΩΝ.
ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΥΠΟ ΤΗΝ "ΕΓΓΥΗΣΗ" ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.
ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ
![[INDYMEDIA.jpg]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYrx0tl50cKZcH-Tmx69c6UxhInUlni8BquZPbeQR-ZcgejwW8C8tHz_hOatBk5WIG8IBuWVDeB01bZ-cRvYy80FGizu2ZlJ_-MTmprUvkGnW2Xvk0eR7Y5Nsh38_GeOSEvPHkHI-1eSpv/s1600/INDYMEDIA.jpg)
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ "ΠΑΙΔΙΩΝ" ΑΠΟ ΤΟ INDYMEDIA. ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ? ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΒΓΑΖΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ ..... ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΤΑ "ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ" ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ "ΑΔΙΚΗΣ" ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΣΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΗ ΑΣΥΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ.
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ - ΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΥΛΤΑΝΟΙ ΧΑΡΙΖΑΝΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
Εισαγγελική έρευνα διατάχθηκε χθες για τη μεταβίβαση στην κυριότητα της Μονής Μεγίστης Λαύρας του Αγίου Ορους έκτασης 37.000 στρεμμάτων στη Σκύρο. Η έρευνα διατάχθηκε από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Γ. Σανιδά.
Εισαγγελικοί κύκλοι, σχολιάζοντας την παραγγελία του κ. Σανιδά, σημείωναν ότι βρίσκονται μπροστά σε ένα νέο μοναστηριακό σκάνδαλο- Βατοπαίδι Νο 2. Η μονή, σύμφωνα με την εισαγγελική παραγγελία, κατάφερε να παραπλανήσει τη Δικαιοσύνη και μέσω αποφάσεων του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Χαλκίδας και του Εφετείου Αθηνών να περιέλθουν στην κυριότητά της 37.000 στρέμματα στη Σκύρο. Στη συνέχεια το Δημόσιο απαλλοτρίωσε 1.935 στρέμματα, δίνοντας στους μοναχούς υπέρογκη αποζημίωση. Μάλιστα ο κ. Σανιδάς επισημαίνει την ταχύτητα με την οποία περατώθηκε η αναγνώριση της κυριότητας της έκτασης στους μοναχούς.
Ο κ. Σανιδάς παρήγγειλε στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών κ. Κυρ. Καρούτσο να διατάξει προκαταρκτική ποινική έρευνα για να εξακριβωθεί αν τελέστηκε το έγκλημα της κακουργηματικής απάτης σε βάρος του Δημοσίου, κατά την έκδοση δύο αποφάσεων του Εφετείου Αθηνών και του Πρωτοδικείου Χαλκίδας κατά τη διετία 1999-2000, με τις οποίες αναγνωρίστηκε ότι η Μονή Μεγίστης Λαύρας είναι κυρία εκτάσεως 37.000 στρεμμάτων στη Σκύρο..... (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ
Το ιδιοκτησιακό «γαϊτανάκι» της Μονής Μεγίστης Λαύρας στη Σκύρο ξεκινά από το 1847, όταν ο οικονομικός έφορος και ο έπαρχος του νησιού υπέγραψαν πρωτόκολλο παραχώρησης ενός βουνού το οποίο ήταν «κείμενο εις θέσιν Φανόφτιας και Κοχυλού κατά προς το ανατολικό μέρος της Νήσου διά βοσκήν αιγοπροβάτων». Στο ίδιο πρωτόκολλο παραχωρήθηκε και «έν χωράφιον εκ στρεμμάτων ακαλλιεργήτων τεσσαράκοντα κείμενον εις θέσιν “Αρη” και πλησιάζον προς ανατολάς, άρκτον και μεσημβρίαν και δυσμάς τα βουνά».
Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, «ουδέποτε μέχρι το έτος 1983 είχε προσδιορισθεί η επιφάνεια που φέρεται να περιήλθε στη Μονή υπό την ονομασία “Βουνό” το έτος 1847». Το 1983 το μοναστήρι εμφανίστηκε να μισθώνει με ιδιωτικά συμφωνητικά έναν βοσκότοπο 20.000 στρεμμάτων και άλλον έναν 18.000. Το 1993 οι τότε υπουργοί Οικονομίας και Αμυνας κκ. Στ.Μάνος και Ι.Βαρβιτσιώτης υπέγραψαν απόφαση για αναγκαστική απαλλοτρίωση για λόγους κοινής ωφελείας και κάλυψης στρατιωτικών αναγκών 1.935 στρεμμάτων που βρίσκονται σε εκτάσεις, ιδιοκτήτης των οποίων φέρεται να είναι η Μονή. Την ίδια χρονιά το Μονομελές Πρωτοδικείο Χαλκίδας καθόρισε προσωρινή τιμή αποζημίωσης στα 4,2 εκατ. δρχ. ανά στρέμμα για την πρώτη έκταση και στα 1,3 εκατ. δρχ. για τη δεύτερη. Ετσι, το Δημόσιο κατέβαλε στη μονή συνολικά περισσότερα από 7,5 δισ. δρχ. για την απαλλοτρίωση. Το 2000 το Εφετείο Αθηνών επεκύρωσε τις τιμές στα ίδια περίπου επίπεδα.
Το ύψος των τιμών ανάγκασε το Δημόσιο να ανακαλέσει και να επανακηρύξει τις περί απαλλοτριώσεων αποφάσεις και αρχικά το Πρωτοδικείο Χαλκίδας και στη συνέχεια το Εφετείο Αθηνών μείωσαν τα ποσά από το 1/5 ως το 1/2 των αρχικών αποφάσεων, επτά χρόνια μετά την πρώτη απαλλοτρίωση.
Είχε μεσολαβήσει όμως η απόφαση 434/1999 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Χαλκίδας με το οποίο η Μονή Μεγίστης Λαύρας αναγνωρίστηκε ως κυρία έκτασης 37.000 στρεμμάτων στο νησί, στη βάση ότι περιήλθε σε αυτήν από τον 10ο μ.Χ. αιώνα εκ δωρεάς του αυτοκράτορα Νικηφόρου Φωκά, «την οποία έκτοτε, τουλάχιστον όμως από το έτος 1832, ενέμεντο συνεχώς,με τα προσόντα της έκτακτης χρησικτησίας». Το Δημόσιο άσκησε έφεση, όμως το Εφετείο Αθηνών την απέρριψε, ενώ το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους «πάγωσε» κάθε δεύτερη σκέψη επαναδιεκδίκησης εκ μέρους του κράτους. Ο δήμαρχος Σκύρου κ. Μ. Χατζηγιαννάκης κάνει λόγο, μιλώντας προς «Το Βήμα», για «υποτιθέμενη κυριότητα εκ μέρους της μονής» και συμπληρώνει ότι έχει εξουσιοδοτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο να ερευνήσει και άλλο την υπόθεση.
Δικηγόρος της μονής για τα θέματα της Σκύρου ήταν στο επίμαχο διάστημα ο νυν βουλευτής Ευβοίας του ΠαΣοΚ κ. Γ.Παπαγεωργίου. Ο ίδιος σημειώνει ότι στις 8 Δεκεμβρίου 2008 κατέθεσε έγγραφη αναφορά στον κ. Σανιδά για να διερευνηθεί η υπόθεση, καθώς ο διορισμός του στην Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπαιδίου είχε επαναφέρει και την υπόθεση της Μεγίστης Λαύρας στο προσκήνιο. Ο κ. Παπαγεωργίου σημειώνει ότι η παραγγελία Σανιδά «βρίθει ανακριβειών» και ότι «κανείς δεν εξαπάτησε κανέναν», καθότι «από σωρεία εγγράφων- πολλά εκ των οποίων από την εποχή της Τουρκοκρατίας- τα όρια των εκτάσεων περιγράφονται ξεκάθαρα». Ακόμη επισημαίνει ότι ο κ. Σανιδάς έχει αποκρύψει στοιχεία, ενώ αναφέρει πως από τα 1.695 στρέμματα της απαλλοτρίωσης, τελικώς απαλλοτριώθηκαν τα 845 και η μονή εισέπραξε όχι 7,5 δισ. αλλά 3,5 δισ. δρχ.
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ
26 Ιουν 2009
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ - ΜΑΛΒΙΝΑ LIVE Μετά τα Ίμια
7 τουρκικά κόλπα στο Αιγαίο

Επτά επικίνδυνες και ανησυχητικές στρατιωτικές τακτικές εφαρμόζει με επιμονή το τελευταίο διάστημα η Άγκυρα σε Αιγαίο και Έβρο, με στόχο να ενισχύσει τις διεκδικήσεις της κατά της Ελλάδας και να επιβάλει την ατζέντα της στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.
Η καταγραφή των νέων αμιγώς στρατιωτικού χαρακτήρα προκλήσεων, που χαρακτηρίζονται από ένταση, έκταση και συστηματικότητα, έγινε από έμπειρους επιχειρησιακούς αξιωματικούς των Γενικών Επιτελείων στο πλαίσιο συνολικής ανάλυσης τόσο των δεδομένων της διπλής άσκησης Θαλασσόλυκος και Έφες που έγινε στο Αιγαίο πριν από μερικές εβδομάδες, όσο και σειράς άλλων πρόσφατων ενεργειών.
Οι 7 κινήσεις που προβληματίζουν το Ελληνικό Πεντάγωνο για το τι ενδεχομένως σκαρώνει η Τουρκία είναι:
1 Οι αυξανόμενες υπερπτήσεις ελληνικών νησιών- που πλέον γίνονται πάνω από τρία κατοικημένα νησιά- σε χαμηλό ύψος και πολλές φορές με σχηματισμούς κρούσης.
2 Η επιθετική αναγνώριση - αναχαίτιση ελληνικών μαχητικών στο κέντρο του Αιγαίου, με συχνότερο πλέον ρυθμό.
3 Ο προσανατολισμός των ασκήσεών τους - όπως οι τελευταίες Θαλασσόλυκος και Έφες- όχι πλέον σε διάταξη εικονικού αεροναυτικού αποκλεισμού κάποιου νησιού του Ανατολικού Αιγαίου όπως πρόσφατα, αλλά στη δημιουργία αντίστοιχου «τείχους» κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού ανατολικά του οποίου υποστηρίζουν με ανεδαφικούς ισχυρισμούς ότι πρέπει να έχουν τον έλεγχο στις πτήσεις και στην έρευνα και διάσωση.
4 Η υλοποίηση- πάλι στο πλαίσιο της τελευταίας άσκησης- ταχείας και προστατευόμενης αερομεταφοράς ενός πλήρως εξοπλισμένου τάγματος Ειδικών Δυνάμεων με 52 ελικόπτερα.
5 Η τάση να αντιδρούν όλο και συχνότερα τελευταία οι Τούρκοι πιλότοι κατά τη διαδικασία αναγνώρισης- αναχαίτισης και να επιδιώκουν εμπλοκή σε (εικονικές) αερομαχίες κατά τις οποίες και πολλές φορές φθάνουν στα άκρα.
6 Οι δύο «έφοδοι» μέχρι το Σούνιο και το Κάβο Ντόρο τουρκικών πολεμικών πλοίων εντός του 2009 που ενεργοποίησαν, λόγω της προκλητικότητας, την «κόκκινη γραμμή» επικοινωνίας.
7 Η αντικατάσταση- σχετικά πρόσφαταμεγάλου μέρους του αρματικού δυναμικού της στον Έβρο και γενικότερα την Ανατολική Θράκη, από άλλα πιο σύγχρονα άρματα με νέου τύπου πυρομαχικά.
Έμπειροι στρατιωτικοί εκτιμούν ότι η κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας ενδέχεται να σχετίζεται με την προσπάθεια της Άγκυρας να προκαλέσει, μέσω ενός σεναρίου έντασης, έναν ελληνοτουρκικό διάλογο με ατζέντα που θα έχει καθορίσει, εν πολλοίς, με απειλές, εκβιασμούς και ίσως τετελεσμένα. Όπως επίσης, με την προσπάθειά της να επιβάλει σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο τις δίκες της απόψεις όσον αφορά τη δομή διοίκησης και τον έλεγχο στην περιοχή του Αιγαίου.
Η κυβέρνηση, όπως δήλωσε πρόσφατα η υπουργός Εξωτερικών κ. Ντόρα Μπακογιάννη, σκοπεύει να θέσει το θέμα των προκλήσεων στο Αιγαίο στον Τούρκο ομόλογό της στο περιθώριο της άτυπης συνόδου του ΟΑΣΕ αύριο στην Κέρκυρα - κάτι που σκόπευε να κάνει και ο κ. Καραμανλής στον κ. Ερντογάν. Στην ανάγκη σχέσεων καλής γειτονίας ως τον πυρήνα του προβλήματος της διεθνούς ασφάλειας αναφέρθηκε χθες ο υπουργός Άμυνας κ. Ε. Μεϊμαράκης σε ομιλία στην Κωνσταντινούπολη, κατά την οποία επίσης κάλεσε την Τουρκία να συνεργαστεί στην αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης. Πάντως το ΠΑΣΟΚ- με ερώτηση που υπογράφουν πρώτοι η κ. Βάσω Παπανδρέου και ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος, πολιτικοί εκπρόσωποι Άμυνας και Εξωτερικών αντίστοιχα- επικρίνει έντονα τους συναρμόδιους υπουργούς κ.κ. Μπακογιάννη και Μεϊμαράκη ότι ως κυβέρνηση αδρανούν για τις προκλήσεις.
ΠΗΓΗ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΠΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΔΩ.
Η ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ Ε.Ε. , Η ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '90 ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ) ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.
ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΣΩΣΗ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΕΝΩ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ "ΠΕΡΙΒΟΗΤΑ" ΠΙΑ 15 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ. ΟΤΑΝ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΣΩΣΗ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΔΙΚΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ?
ΟΤΑΝ ΑΝΑΤΕΘΕΙ Η ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΗ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ 200ΑΡΙΑ ΩΡΕΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΕΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΘΗΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΩΝ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΕΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΗΦΘΟΥΝ ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ , ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΛΛΑ 10 ?
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ.
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΠΑΤΣΙ ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΠΟΥ "ΙΣΙΩΣΕ" ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΚΟΤΥΧΟ ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΔΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΡΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΕΠΟΧΗΣ ΒΙΕΤΝΑΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΟΧΗΣ 1950 ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ,
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗ ΕΣΤΩ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΡΑΒΕΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΥΡΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ...........
ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ? ΟΧΙ
ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ? ΟΧΙ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ? ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ
ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΖΟΦΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ? ΠΟΙΑ ? ΠΟΙΟΣ ?
Ο Αλαβάνος και η καρέκλα

O ευφυής κ. Αλέκος Αλαβάνος δυσκολεύεται να εγκαταλείψει καρέκλες. Με την μπλόφα της παραίτησης, για παράδειγμα, κατόρθωσε να αναβαπτιστεί στη θέση του προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ προτού συζητηθεί η ευθύνη την οποία φέρει για τη βαρύτατη στρατηγική ήττα του εν λόγω πολιτικού σχηματισμού! Οσο για την προεδρία του Συνασπισμού που «δώρισε» στον κ. Αλέξη Τσίπρα, ακόμη περιμένουμε να μάθουμε αν το μετάνιωσε...
Πολλοί υποστηρικτές του Συνασπισμού σαφώς το μετάνιωσαν. Η τοποθέτηση Τσίπρα στην ηγεσία του κόμματος ήταν ένα «αλαβανικό» πείραμα αμφιθεατρικού lifestyle, το οποίο παραλίγο να πετύχει.
Δεν ήταν η ιδεολογία που μέτρησε. Κανένας δεν ενδιαφέρεται να σκαλίσει την εξωτική ακροαριστερή πανίδα του ΣΥΡΙΖΑ πέραν των αριστερών αρχαιολόγων της πολιτικής, που έχουν λύσει το βιοποριστικό τους πρόβλημα αφού ελέω διαχρονικού ΠαΣοΚ βολεύτηκαν σε εξαιρετικές θέσεις στο Δημόσιο. Οι δημοσκοπήσεις «τρελάθηκαν» πέρυσι γιατί πολύ απλά ο κόσμος είδε στην τηλεόραση τον Τσίπρα και του άρεσε. Σύντομα όμως ίσχυσε αυτό που συχνά ισχύει με άλλα πρόσωπα της σοουμπίζ. Μόλις αρχίσουν να μιλούν, οι τηλεθεατές αλλάζουν κανάλι. Αν όμως ο Αλέξης είναι ο «Ρουβάς της Αριστεράς», ο Αλέκος είναι ο τελευταίος που δικαιούται να τον καταγγείλει. Ο Αλέκος δεν έχει πολιτικές διαφορές με τον Αλέξη, απλώς ανήκει στους κορυφαίους μιας γενιάς που γνωρίζει όταν μιλάει να μεταμφιέζει το απλοϊκό σε βαθυστόχαστο. Η ουσία παραμένει η ίδια. Οι δύο πολιτικοί είχαν την τύχη να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα οικονομικής επιβίωσης με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντιληφθούν σήμερα ότι ο αγώνας και η αγωνία των κατώτερων και των μεσαίων στρωμάτων για μια καλύτερη ζωή δεν ερμηνεύεται με αριστερισμούς και δεν αντιπροσωπεύεται με επαναστατικό αερόμπικ. «Κατανοώ τον νέο που σηκώνει μια πέτρα, αλλά δεν το κάνει εξ επαγγέλματος» δήλωσε ο κ. Αλαβάνος μέσα στο χάος του Δεκεμβρίου 2008.
Αν ήταν οικονομικά σκληραγωγημένος, δεν θα τον κατανοούσε τόσο εύκολα, ενώ αντίθετα θα γνώριζε λ.χ. ότι το «σύμφωνο σταθερότητας» είναι προϋπόθεση για το ευρώ και ότι χωρίς σύμφωνο και χωρίς ευρώ θα ζούσαμε μια προσωρινή φρενίτιδα εξωτερικού δανεισμού, την οποία θα ακολουθούσε γενικευμένη φτώχεια λόγω της εγγυημένης κατάρρευσης της δραχμής.
Ενδεικτικό της δυσκολίας του κ. Αλαβάνου να εγκαταλείπει καρέκλες είναι ένα περιστατικό του Ιουνίου 2003. Τότε ο κ. Κ. Σημίτης παρουσίαζε τα αποτελέσματα της ελληνικής προεδρίας στο Ευρωκοινοβούλιο. Στο τέλος της ομιλίας του όλοι οι ευρωβουλευτές, από όλες τις χώρες και από όλες τις πτέρυγες, σηκώθηκαν όρθιοι και τον χειροκρότησαν.
Ολοι, πλην του κ. Αλαβάνου, ο οποίος παρέμεινε ακίνητος στην καρέκλα του. Τότε, όπως και τώρα, απλώς δεν ήθελε να καταλάβει.
ΠΗΓΗ

ΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟ 1977 ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Το παρακάτω άρθρο του Τούρκου δημοσιογράφου Ρεσίτ Αστσίογλου με τίτλο «Για πού έτσι; Για το Αιγαίο;» δημοσιεύτηκε στις 7 Ιουλίου 1977 στην εφημερίδα «Γκιούν Αϊντίν» έχει ως εξής:
"Η καλύτερη τακτική που θα πρέπει να εφαρμόσουμε εμείς είναι μακρόχρονη και υπομονετική. Πρέπει να δείχνουμε κάθε τόσο την παρουσία μας στη θάλασσα αυτή, σα να βγαίνουμε μέσα απ’ τα κύματα. Τη μια θα βγαίνουν τέσσερα πολεμικά μας, αυτοί θ’ αρχίσουν να διαμαρτύρονται.
Την επόμενη το ένα από τα τέσσερα θα ξαναβγαίνει και θα ισχυριζόμαστε ότι πάει να πάρει το «Hora». Τη μεθεπόμενη ένα αλιευτικό μας με ασύρματο θα αλιεύει στα χωρικά τους ύδατα.
Μόλις τρέξουν να το συλλάβουν, ένα πολεμικό μας θα επεμβαίνει και θα το παραλαμβάνει. Στο πλοίο «Hora» ας προσθέσουμε κι ένα «Bora» που θα βγει κρυφά στο Αιγαίο και θα κάνει έρευνες στα χωρικά τους ύδατα. Μόλις ένα ελληνικό αεροπλάνο επιχειρήσει να επέμβει, ας του επιτεθεί ένα δικό μας. Μια άλλη μέρα ένα ιδιωτικό ιστιοφόρο μας θα «χάνει το δρόμο του» και θα προσεγγίζει στα ελληνικά νησιά.
Εμείς θα πηγαίνουμε και θα το παίρνουμε.
Στο μεταξύ θα φθάνει η εποχή των κανονικών μας γυμνασίων. Κι έτσι σιγά σιγά, το Αιγαίο θα γίνει πεδίο συνεχούς ενόχλησης, συνεχούς έρευνας πετρελαίου και συνεχούς πολέμου νεύρων. Από δω και μπρος, η είσοδος κι η έξοδος στο Αιγαίο πρέπει να πυκνωθεί".
ΠΗΓΗ