25 Αυγ 2012

Μεταναστευτικό: μια βόμβα, εκατομμυρίων πεινασμένων και σεξουαλικά υποσιτισμένων μουσουλμάνων


Η απόφαση για ίδρυση στρατοπέδων φύλαξης λαθρομεταναστών έχει προκαλέσει διάχυτη κοινωνική αναστάτωση.

Ειδικότερα στις τοπικές κοινωνίες της Επαρχίας, όπου ο πληθυσμιακός συσχετισμός, σε συνδυασμό με την υπάρχουσα αριθμητική δύναμη των σωμάτων ασφαλείας, αποβαίνει επικίνδυνος για τον εγχώριο πληθυσμό.

Όλοι φυσικά σκέφτονται με βάση το χειρότερο σενάριο. Όχι άδικα.

Πεντακόσιοι ή 1000 νεαροί άνδρες του χειρότερου φυράματος, δολοφόνοι με την παραμικρή αφορμή, εχθρικοί προς κάθε ήθος και αξία της ελληνικής κοινωνίας, συγκεντρωμένοι, αποτελούν “ωρολογιακή βόμβα”.




Πώς θα μπορέσει να αντιμετωπίσει ακόμα και μια πόλη 50.000 μια ενδεχόμενη, οργανωμένη εξέγερσή τους;

Όταν ο πληθυσμός της επαρχίας είναι κατά πλειοψηφία γερασμένος. Και άοπλος. Ανυπεράσπιστος.

Όταν με τις περικοπές, σε επαρχίες ολόκληρες αντιστοιχούν λιγοστοί αστυνομικοί για εκτεταμένη επικράτεια.
Όταν δεν υπάρχουν τα μεταπολεμικά ΤΕΑ. 

Όταν η όποια δυναμική αντίσταση ιθαγενούς σε επίθεση από αλλοδαπό στέλνει τον πρώτο στη φυλακή για “αυτοδικία”.
Το 1204 η Κωνσταντινούπολη, μια πόλη 1.000.000 κατοίκων, η πολυπληθέστερη, ισχυρότερη και πλουσιότερη πόλη της εποχής, αλώθηκε από 45.000 πεινασμένους ξεβράκωτους της 4ης Σταυροφορίας. Των οποίων όμως “γυάλιζε το μάτι ”. Όπως των σημερινών, ανεπιθύμητων εισβολέων.

Οι καθησυχαστικές δηλώσεις των αρμοδίων, ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα από την στρατοπέδευση πλήθους λαθρομεταναστών, αποδεικνύονται φρούδες ελπίδες.

 Πριν αλέκτωρ λαλήσαι τρις, 4 τραυματίες από συμπλοκή μεταξύ αλλοδαπών εντός του στρατοπέδου, στην Κόρινθο.

Η ίδρυση τέτοιων κέντρων αποφασίσθηκε χωρίς δημόσια διαβούλευση. Από την πλευρά της κεντρικής εξουσία, εύλογα. 
Ποιος, αν τον ρωτούσαν, θα συναινούσε σε μια “βόμβα” δίπλα στο σπίτι του;

Εκτός από τον μεταναστολάγνο κ. Μπουτάρη και την Προς Κορινθίους επιστολογράφο  κα Πιπιλή – η οποία διαμένει στα Νότια Προάστεια, αν δεν κάνουμε λάθος.

Έτσι, η επιβολή των αποφάσεων ίδρυσης συναντά τοπικά αντιδράσεις. Ειρηνικές ή δυναμικές.



Μια απ’ αυτές ήταν η διακοπή από τον Δήμαρχο Κορινθίων της υδροδότησης του στρατοπέδου φύλαξης.

Η ενέργεια έδωσε έναυσμα σε κάποιον κ. Γιάννη Ζουμπουλάκη, να απευθύνει από το “Βήμα” στον Δήμαρχο το μελοδραματικό ερώτημα : 
“Ας υποθέσουμε ότι ο κ. Πνευματικός κρατά ένα μπουκάλι νερό και δει έναν παράνομο μετανάστη να πεθαίνει στον δρόμο από έλλειψη νερού. Θα του έδινε να πιει για να τον σώσει ή όχι;” 

Δημοσιολογεί ο κ. Ζουμπουλάκης, συνεπώς έχουμε και εμείς δικαίωμα να απαντήσουμε.

Μόνο που η ποιότητα της ερωτήσεως του μάς επιβάλλει να χρησιμοποιήσουμε αντίστοιχη ποιότητα για την απάντηση.

Αν λοιπόν βρίσκαμε λαθρομετανάστη ετοιμοθάνατο από δίψα, θα του δίναμε νερό του Καματερού. 

Θα τον ανάσταινε και θα τον θεράπευε από πάσα νόσο.

Που θα το βρίσκαμε; Θα ζητούσαμε από τον ΔΟΛ. Είμαστε σίγουροι ότι, παρότι πέρασαν 35 χρόνια, διατηρεί άφθονο απόθεμα.

Πιθανόν χορηγεί και στους αρθρογράφους του, για να συλλαμβάνουν πονήματα όπως “Το νερό της Κορίνθου”.

Δυστυχώς όμως η σοβαρότητα της καταστάσεως αφήνει λίγο χώρο για ευθυμία.

 Για να χαρακτηρίζει κάποιος κάποιον, οφείλει πρώτα να σηκώσει το σταυρό του πάσχοντος.

 Μ’ άλλα λόγια, για να κρίνεις τους Κορίνθιους, πρέπει να μετακομίσεις δίπλα σε στρατόπεδο φύλαξης λαθρομεταναστών.

Η ψωραλέα ψευδο-ιντελλιγκέντσια των Αθηνών επί 15 χρόνια εκτελούσε ηθικά σαν “ρατσιστή” όποιον έκανε την παραμικρή νύξη, για τις συνέπειες της λαθρομετανάστευσης.

Είναι αυτό που έκανε το Σταύρο Λυγερό να “εκραγεί” ένα βράδυ σε τηλεοπτική εκπομπή : “σχολιαστές που ζουν στα Βόρεια Προάστεια δεν μπορούν να συλλάβουν την πραγματικότητα του Άγιου Παντελεήμονα”.




Και τον Τάσο Παππά να γράψει : “Όταν ζεις σε γκέτο και σε ληστεύουν δεν ακούς τις γενικολογίες της Αριστεράς”.

 Μήπως είναι ρατσιστές οι εκλεκτοί αρθρογράφοι;

 Αλλά και για να πάρεις θέση σε κοινωνικό ζήτημα, εκτός από ενσυναίσθηση, που έχει λίγη σημασία όταν οι συνέπειες δεν σε αγγίζουν, οφείλεις να αποφασίσεις τι θα έκανες εάν βρισκόσουν στο μάτι του κυκλώνα.

 Εδώ βρίσκεται το αίτιο για την τοξική ρηχότητα των ανευθύνων αρχόντων του δημοσίου λόγου.

 Ας το σοβαρέψουμε λοιπόν περισσότερο κ. Ζουμπουλάκη.
 Και ας εισάγουμε στη συζήτηση μια παράμετρο – ταμπού.
 Σεξ.

 Παρότι στην ιδιωτική σφαίρα είναι αυτό που κινεί τις ζωές των ανθρώπων, στη δημόσια λες και δεν υπάρχει. 

Το σεξ, είναι ίσως ο πιο σημαντικός λόγος λαθρομετανάστευσης για τους μουσουλμανικού θρησκέυματος άρρενες – και όχι μόνο γι’ αυτούς.

Στο Ισλάμ οι άνδρες μπορου να να έχουν 4, 24 ή 104 συζύγους. 
Αλλά μόνον όταν έχουν χρήματα.

Οι φτωχοί είναι ουσιαστικά αποκλεισμένοι.

Αυτό στις μουσουλμανικές κοινωνίες, με την δημογραφική έκρηξη από την έλλειψη ελέγχου των γεννήσεων, έχει δημιουργήσει στρατιές νεαρών ανδρών χωρίς δυνατότητα ομαλής σεξουαλικής διεξόδου.

Γι’ αυτό η ομοφυλοφιλία, επισήμως απαγορευμένη και αυστηρά τιμωρούμενη, σοβεί.

Και ενώ βιώνουν μια πραγματικότητα σκεπασμένων γυναικών και απαγορευμένου σεξ, πλέον βλέπουν από τα ίντερνετ – καφέ τις συνθήκες στη Δύση.



Μαρτυρία Ιρανού : “ερχόμαστε στην Ελλάδα για να ζήσουμε το Δυτικό Όνειρο. Όλη μέρα περπατάω στους δρόμους της Αθήνας και κοιτάζω γυναίκες”.

 Σπάνια αναφέρεται βέβαια δημοσίως, αλλά έχει συσσωρευθεί πλέον στην ελληνική κοινωνία μια βόμβα, εκατομμυρίων αλλοδαπών, σεξουαλικά υποσιτισμένων νεαρών. Ετοίμων για όλα.

Η τεστοστερόνη υπήρξε ιστορικά κινητήρια δύναμη πολέμων και εκστρατειών. Οι Ρωμαίοι δεν άρπαξαν τις γυναίκες των Σαβίνων ;

Αυτή είναι η εξήγηση για τους βιασμούς ακόμα και υπερηλίκων γυναικών, για ειδεχθή εγκλήματα ανήκουστα στην ιστορία του τόπου.

Έχω λοιπόν κι εγώ ένα ερώτημα κ. Ζουμπουλάκη.

 Ας υποθέσουμε ότι είχατε μια 16χρονη κόρη.
Και βρίσκατε στο δρόμο 30 λαθρομετανάστες να “πεθαίνουν”. Από σεξουαλική δίψα. 

Και σάς την αποσπούσαν δια της βίας για να “ξεδιψάσουν” λέγοντάς σας, όπως κάποιοι ιδεολόγοι στην πρώιμη σοβιετική περίοδο, ότι η σεξουαλική ανάγκη οφείλει να ικανοποιείται “σαν να πίνεις ένα ποτήρι νερό”.

Τι θα κάνατε;

 Μπορεί βέβαια να απαντήσετε ό,τι ο Μαρσελ Προυστ του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ο “Αναζητώντας τον χαμένο κλώνο του Μπαρμπα-Θωμά”.

 Μπορείτε να πείτε όπως ο κ. Τατσόπουλος, που μοίρα χαλεπή μάς έφερε να πληρώνουμε την ανάπαυση των οπισθίων του στα έδρανα της Βουλής, “Θεωρώ εξαιρετικά φτηνό να ρωτάς έναν πατέρα τι θα έκανε αν του πείραζε την κόρη ένας αλλοδαπός”.

Ας το κάνουμε λοιπόν “πολύτιμο” κ. Ζουμπουλάκη.

 Ας υποθέσουμε ότι η 73χρονη κυρία που βιάσθηκε από αλλοδαπούς για να “ξεδιψάσουν” ήταν η μητέρα σας.
Και οι βιαστές “φυλάσσονταν” στο στρατόπεδο της Κορίνθου.

Ποια μέτρα θα υιοθετούσατε ως πολίτης για την μεταχείρηση των λαθρομεταναστών;
Και τι θα ρωτούσατε τότε τον Δήμαρχο;




ΠΗΓΗ

ΓΡΑΜΜΟΣ-ΒΙΤΣΙ 63 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ



Αυτό τον Αύγουστο  συμπληρώνονται  63 χρόνια από το τέλος των αντιανταρτικών επιχειρήσεων. Η επιχείρηση των εθνικών δυνάμεων με την κωδική ονομασία ΠΥΡΣΟΣ διεξήχθη καθ’ όλο τον μήνα Αύγουστο σε τρεις διαδοχικές φάσεις με αποτέλεσμα την οριστική συντριβή των κομμουνιστών και το τέλος της αιματοβαμμένης σύγκρουσης η οποία τόσα δεινά είχε επιφέρει στην, ήδη καθημαγμένη από την κατοχή, χώρα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ (πατήστε τον σύνδεσμο)




Να πως ο Γεώργιος Παπανδρέου τον Αύγουστο 1949 χαιρετίζει τον αγώνα του Εθνικού στρατού κατά των ανταρτών :

«..Και έπειτα από δυο ημέρας ήλθε το χαρμόσυνο μήνυμα.. Ενικήσαμεν. Ο συρφετός των προδοτών , ο οποίος είχε συγκεντρωθεί εις τιν Γράμμο και το Βίτσι, αριθμείται πλέον εις νεκρούς , εις αιχμαλώτους και Φυγάδες. Δόξα και τιμή εις τας Ενόπλους Συνάμεις της χώρας. Από τα βάθη της ψυχής του το Έθνος απευθύνει υπερήφανον και ευγνώμονα χαιρετισμό προς τας ενόπλους δυνάμεις αι οποία με ηρωισμόν και αυτοθυσία εξασφαλίζουν τη ανεξαρτησία και την αιωνιότητα της Ελλάδος. Το έθνος ολόκληρον υποκλίνεται ευλαβώς ενώπιον της ιεράς μνήμης των Αθανάτων Νεκρών μας. Εις την συνείδησιν των επερχομένων γενεών αιωνία θα είναι η μνήμη των.» (Λόγος δημοσιευθείς στην Εφημερίδα ''Νεολογος» Πατρων)










"Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΟΣ .... "




Ακόμα και οι "αναρχικοί" αρχίζουν να παίρνουν χαμπάρι ότι αυτοί στους οποίους είναι "αλληλέγγυοι" δεν έχουν σχέση με "ανθρώπινα δικαιώματα" και άλλες αρλούμπες αλλά βλέπουν το όλο θέμα ως θρησκευτικό ... δείτε τι έγραφε ένας στο indymedia 


είδε καθαρά ο "σύντροφος" ότι οι πακιστανοί δεν έχουν σχέση με όλα αυτά , εχουν γραμμένη και την δημοκρατία και τα δικαιώματα και την αριστερά και την αναρχία , αλλαχου ακμπαρ φωνάζανε λέει και τον ενόχλησε , και η απάντηση "πολλοί από αυτούς είναι φασίστες ..... " , αρά όλοι ξέρουν αλλά χρησιμοποιούν η μια πλευρά την άλλη για να προωθήσει ο καθένας τα δικά του σχέδια , οι "αναρχικοί" για τον ταξικό αγώνα και οι πακιστανοί ισλαμιστές την εγκαθίδρυση ενός μικρο-κράτους όπου δεν θα τους ενοχλεί κανείς και θα κάνουν μπίζνες ελεύθερα ... όλα αυτά στο όνομα ενός ιδιότυπου "αντιρατσισμού" 



φυσικά τους "ανθρωπιστές" αριστερούς δεν τους ενοχλεί οτι υπερασπίζονται μεταξύ άλλων ισλαμιστές πρεζέμπορους και παρέμπορους αρκεί να έχουν διαθέσιμα "τάγματα εφόδου" που θα τους ακολουθούν στις πορείες και στις καταστροφές και στα πλιάτσικα , και φυσικά την "κοινότητα" των πακιστανών δεν την απασχολούν οι αριστεροί αφού γίνεται η δουλειά τους ..... μια ανίερη συμμαχία τελείως διαφορετικών ομάδων με μόνο κοινό ότι έχουν σαν εχθρό την Ελλάδα και τους Έλληνες



και το μεγαλύτερο γέλιο είναι ότι έχουν και την ονείρωξη ότι θα κάνουν "αντιθρησκευτική ζύμωση" στους μουσουλμάνους για να διορθώσουν τα "κουσούρια" τους .... αυτή βέβαια είναι η ονείρωξη των αριστερών γενικά , ότι θα ελέγχουν στο μέλλον ορδές ελληνοποιημένων μουσουλμάνων με την βοήθεια των οποίων θα "τσιμεντώσουν" την εξουσία τους , μην γελιέστε το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με "ανθρώπινα δικαιώματα" αλλά με την υφαρπαγή της εξουσίας με την βοήθεια ξένων κέντρων , όπως προσπάθησε  να κάνει και το ΕΑΜ στον εμφύλιο όταν συμμάχησε με τους Σλάβους ψευτομακεδόνες με αντάλλαγμα το ξεπούλημα της Μακεδονίας και Θράκης στον Τίτο και στους Βούλγαρους ... η ιστορία επαναλαμβάνεται οι πρακτικές ίδιες ... 



το κακό με τους ιδεοληπτικούς ψευτοαριστερούς εξουσιολάτρες είναι οτι δυστυχώς και για αυτούς αλλά και για όλους εμάς οι "ταξικοί αδερφοί" τους μουσουλμάνοι έχουν άλλα σχέδια και αυτό φαίνεται παντού στην Ευρώπη όπου το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει παντελώς με τις μουσουλμανικές κοινότητες να επιτίθενται ευθέως πια στα ήθη και έθιμα των γηγενών με το πρόσχημα ότι τους ενοχλούν και φυσικά με το να επικαλούνται το ανέκδοτο του "ρατσισμού" , γιαυτό και οι σοβαροί Ευρωπαίοι έχουν σφραγίσει τα σύνορα τους με το ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2 ενώ εμείς ακόμα ασχολούμαστε με "χώρους φιλοξενίας" εν μέσω πρωτοφανούς κρίσης όχι μόνο οικονομικής αλλά κυρίως αξιών και οδηγούμαστε ταχύτατα σε πλήρη διάλυση


ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ



Σε προηγούμενα φύλλα της ΖΑΓΑΛΙΣΑ, είχαμε αναφερθεί στον ανύπαρκτο πολιτισμό των Τούρκων. Στο παρόν φύλλο θα κάνουμε αναδρομή στην ιστορία των προγόνων τους, Οθωμανών και στον «πολιτισμό» τους. Όπως είναι γνωστό, οι Οθωμανοί ήρθαν από τα βάθη της κεντρικής Ασίας πάνω σε μια ράχη αλόγου χωρίς σέλα και σαμάρι, φέρνοντας μαζί τους ο καθένας ένα δισάκι ψείρες και τσιμπούρια. Στο σύνολό τους 416 οικογένειες σε σκηνές οι οποίες εγκαταστάθηκαν στο σημερινό Σογιούτ της Ανατολίας. Ο αρχηγός και ο ιδρυτής της κατοπινής αυτοκρατορίας Οσμάν ήταν τελείως αμόρφωτος, αγράμματος και αναλφάβητος (Βλέπε Οικονομική Ιστορία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας του Ομέρ Λουτφή Μπάρκαν σελ. 38). Πρώτα, χάρη σε συμπεθεριό με Βυζαντινούς, Άραβες και Πέρσες και ύστερα με σφαγές και κατακτήσεις έκλεψαν οι Οθωμανοί την περιοχή από την κεντρική Ανατολία μέχρι τα παράλια της Μ. Ασίας. Κατά τον τρόπο αυτό θεμελιώθηκε η Οθωμανική αυτοκρατορία των έξι αιώνων που δεν έχει προσφέρει τίποτα στην ανθρωπότητα, στα γράμματα, στις τέχνες, στον πολιτισμό, όπως αντίθετα προσέφεραν η Αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και κατόπιν η Βυζαντινή, οι οποίες μετέφεραν τον πολιτισμό στα εδάφη που κατελάμβαναν.



Οι Οθωμανοί λεηλατούσαν και οικειοποιούνταν τους ξένους πολιτισμούς, σφάγιαζαν τον ανδρικό πληθυσμό, και πωλούσαν τα γυναικόπαιδα στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Όλη η Οθωμανική ιστορία των 600 χρόνων είναι τόσο φτωχή που δεν ξεπερνά τις 50 σελίδες. Το φουτουχάτ δηλαδή οι κατακτήσεις ξένων εδαφών και ο αφανισμός άλλων λαών είναι το μόνο καύχημά τους και το θεωρούν πολιτισμό τους. Αυτά βεβαίως είναι παγκοσμίως γνωστά και αδιαμφισβήτητα. Ο λόγος που το γράφουμε είναι για το ότι κάποιοι γενίτσαροι Πομάκοι καμαρώνουν και υπερηφανεύονται λέγοντας ne mutlu Türküm diyene χωρίς να γνωρίζουν τι σημαίνει και τι αντιπροσωπεύει η λέξη Τούρκος. Η έννοια της λέξης Τούρκος σημαίνει χωριάτης και Ογούζος (Oğuz), η φυλή της καταγωγής των Τούρκων, σημαίνει ηλίθιος, ελληνιστί βλάκας ή αλλιώς τουρκιστί μπουνταλάς, γι’ αυτό αποκαλούνται οι Τούρκοι Μεμέτηδες Μπουνταλάδες. (Βλέπε και το σύγγραμμα του Ιωάννη Χλωρού, καθηγητή της Οθωμανικής Γλώσσας στη Μεγάλη του Γένους Σχολή, το έτος 1899 που εκδόθηκε κατόπιν αδείας του Υπουργείου Δημόσιας Εκπαίδευσης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας). Στο Αχταρή Κεμπίρ [το πρώτο αραβο-τουρκικό λεξικό] Τούρκος σημαίνει ο στρατιώτης που φορούσε σιδερένια περικεφαλαία, έτσι αποκαλούνταν οι τουρκικές φυλές που καλούνταν από τους Άραβες να λάβουν μέρος στις διενέξεις μεταξύ των κρατών (βλέπε φωτο). Καθ’ όλα απίθανο το γνωμικό βλάκας με περικεφαλαία από τους Τούρκους να προήλθε. Ο συγγραφέας Αζίζ Νεσίν [προσπάθησαν να τον κάψουν ζωντανό] είπε δημόσια στην τηλεόραση ότι το 60% των σύγχρονων Τούρκων είναι ηλίθιοι. Όπως, επίσης, ο σύγχρονος ηθοποιός Μουζδάτ Γεζέν [σούπερ σταρ], πριν από λίγες ημέρες, δήλωσε σε ένα φόρουμ ότι οι ηλίθιοι στην Τουρκία δεν είναι 58%, αλλά ξεπερνούν κατά πολύ το 60%.



Τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται αστεία, αλλά δεν είναι καθόλου αστεία. Οι Οθωμανοί, οι πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ήταν αγράμματοι, απολίτιστοι και η γλώσσα τους ήταν ένα κράμα περσο-αραβικών λέξεων κατά 75% με 80%. Σύμφωνα με τον διάσημο Ούγγρο Ασιανολόγο Vambery, καθαρά τουρκική γλώσσα δεν υπήρξε. Ο ίδιος κατέταξε τους διάφορους ιδιωματισμούς σε δέκα τύπους. Οι Οθωμανοί ποτέ δεν είχαν διανοούμενους (όλοι είχαν καταγωγή από άλλες εθνότητες), δεν ασχολήθηκαν με γράμματα και τέχνες. Πάντοτε ήταν εχθρικοί προς αυτά και κάθε τι το καινούριο. Κατά τον 17ο αιώνα όταν τυπώθηκε για πρώτη φορά το κοράνιο από το τυπογραφείο του GUTEMBERG πέταξαν το τυπογραφείο μαζί με τα κοράνια στο Βόσπορο.



Στη τουρκική γλώσσα η λέξη Σχολείο μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα δεν υπήρχε. Η σημερινή λέξη okul αποτελεί δάνειο από την γαλλική λέξη ecol. [βλέπε φωτο]. Στην Οθωμανική Γλώσσα υπήρχε η αραβική λέξη mektep που σήμαινε χώρος που μάθαιναν γραφή. Αυτό ίσχυσε μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα.

Το πρώτο Οθωμανικό λεξικό γράφτηκε και εκδόθηκε από τον Αχμέτ Βεφήκ Πασά [1823-1891] Πομάκο από τη Βουλγαρία και από μητέρα χριστιανή [πολύ πιθανόν Ρωμιά, διότι γνώριζε απταίστως την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα]. Αυτό ήταν το Lehçe-i Osmani και περιλάμβανε κανόνες οθωμανικής και τουρκικής γλώσσας. Προσπάθησε να φτιάξει χώρια τουρκική γλώσσα από την οθωμανική. Διότι στην οθωμανική γλώσσα χιλιάδες λέξεις χρησιμοποιούνταν λάθος και σήμαιναν άλλα αντί άλλων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο μόνος Πομάκος Πρωθυπουργός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας το 1880 ήταν ο Αχμέτ Βεφήκ Πασάς (άντεξε μόλις τρεις ημέρες).



Ακόμα, την οθωμανική και θρησκευτική ιστορία του Ισλάμ, την πρώτη γραμματική και το συντακτικό της οθωμανικής γλώσσας, τον πρώτον Αστικό Κώδικα της δικαιοσύνης, την πρώτη Σχολή για δασκάλεςτο [Darul Muallimat], την πρώτη έντυπη εφημερίδα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία που εκδόθηκε, πρωταίτιος ήταν πάλι Πομάκος από το Λόβετς της Βουλγαρίας (Λόφτσα) ο Αχμέτ Τζεβδέτ Πασάς [1822-1895] που διετέλεσε Υπουργός παιδείας και δικαιοσύνης της αυτοκρατορίας.

Την σύγχρονη τουρκική γλώσσα την έγραψε για πρώτη φορά, με εντολή του Κεμάλ, ένας Αρμένιος, ο Agop Dilaçan για το Ίδρυμα Τουρκικής Ιστορίας και Γλώσσας. Τα πρώτα κείμενα στην τουρκική γλώσσα με λατινικό αλφάβητο (ανθολόγια ποίησης) τα έγραψε μια Εβραία, η Halide Edip Adivar. Τον εθνικό ύμνο της Τουρκίας τον έγραψε ένας Αλβανός, ο Mehmet Akif ERSOY.



Κατόπιν των παραπάνω δεν μπορώ να κατανοήσω πως υπάρχουν Πομάκοι που δηλώνουν ότι είναι υπερήφανοι που νιώθουν Τούρκοι. Οι έμμισθοι και αυτοί που πληρώνονται καλά κάνουν και δηλώνουν. Ο απλός κόσμος δεν υπάρχει λόγος να το κάνει.

Σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμπληρώσουμε το πρώτο αλφαβητάριο στην Πομακική Γλώσσα. Στο θέμα αυτό έχουμε προχωρήσει αρκετά, γίνονται οι κατάλληλες μελέτες με ανθρώπους των γραμμάτων και επιστήμονες ειδικούς, υπάρχει συνεργασία πολύ καλή στο θέμα αυτό, ώστε να λυθεί οριστικά το πρόβλημα της γραφής της πομακικής γλώσσας. Η εφημερίδα μας η Ζαγάλισα είναι στην πρωτοπορία για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός.

(τεύχος 50, Φεβρουάριος 2011)

ΖΑΓΑΛΙΣΑ