22 Απρ 2009

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ «Φταίνε οι Τούρκοι για τους λαθρομετανάστες»

Ευθύνες στην Τουρκία η οποία δεν τηρεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις για την αναχαίτιση της παράνομης μετανάστευσης επιρρίπτει εκ νέου ο υπουργός Εσωτερικών κ. Πρ. Παυλόπουλος στην ετήσια έκθεση του υπουργείου, την οποία απέστειλε προς την Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

Στην έκθεση επισημαίνεται ότι από τον Απρίλιο του 2002, οπότε άρχισε ουσιαστικά η εφαρμογή του Πρωτοκόλλου Επανεισδοχής, ως σήμερα (20.1.2009) υπεβλήθησαν στην Τουρκία 3.971 αιτήματα επανεισδοχής που αφορούσαν 57.428 αλλοδαπούς, από τους οποίους δέχθηκε να παραλάβει μόνο 7.442. Στην πράξη, επισημαίνεται, παραδόθηκαν μόνο 2.182 παράνομοι μετανάστες, γεγονός που οφείλεται κυρίως στις καθυστερημένες και εκτός των προβλεπομένων από το πρωτόκολλο προθεσμιών απαντήσεις της τουρκικής πλευράς. Οι απαντήσεις των τουρκικών αρχών, επισημαίνει ο κ. Παυλόπουλος στον πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου κ. Κωστή Παπαϊωάννου, είναι συνήθως αρνητικές και συχνά καθυστερημένες, παρά την ύπαρξη συντριπτικών στοιχείων (π.χ. σύλληψη τούρκων διακινητών, θεωρήσεις επί διαβατηρίων, τουρκικά χρήματα και εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών, φωτογραφίες παράνομων μεταναστών σε τουρκικές τοποθεσίες κ.λπ.).

Oι τουρκικές αρχές, αναφέρει ο υπουργός Εσωτερικών, απαιτούν την καταβολή 71 ευρώ για κάθε αλλοδαπό που παραλαμβάνουν. Συγκεκριμένα, παρά τα συμφωνηθέντα με το πρωτόκολλο, δέχονται τους παράνομους μετανάστες μόνο με καταβολή 71 ευρώ για τον καθένα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν ζητήσει εντελώς αυθαίρετα την καταβολή 400 ευρώ ή και περισσοτέρων προκειμένου να παραλάβουν τους παράνομους μετανάστες και να τους μεταγάγουν στη χώρα καταγωγής τους. Παράλληλα δεν αναγνωρίζουν ως σημείο παράδοσης τον λιμένα Σμύρνης μολονότι υπάρχει σχετική πρόβλεψη στο πρωτόκολλο. Ως σημείο παράδοσης επιμένουν να χρησιμοποιούν το συνοριακό σημείο των Κήπων Εβρου. Ο λιμένας της Σμύρνης, τονίζει ο κ. Παυλόπουλος , θα εξυπηρετούσε τις υπηρεσίες μας στα νησιά του Αιγαίου (Δωδεκάνησα, Λέσβος, Χίος και Σάμος), οι οποίες για την επανεισδοχή των παράνομων μεταναστών είναι αναγκασμένες να μετάγουν τους προς παράδοση λαθρομετανάστες στους Κήπους Εβρου. Αναμφίβολα η διαδικασία αυτή δημιουργεί σοβαρά προβλήματα, λ.χ. στην ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά, όπως και παράδοση, των παράνομων μεταναστών, αύξηση κόστους κ.λπ.

Για την κατάσταση που επικρατεί στην Πάτρα ο κ. Παυλόπουλος επισημαίνει στην έκθεση ότι το πρόβλημα της παρουσίας οικονομικών μεταναστών πέριξ του λιμένα καθώς και στην ευρύτερη περιοχή των Πατρών δεν είναι σημερινό, αλλά έχει εμφανιστεί από δεκαετίας και πλέον. Για τη λύση του από το 1997 έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές συσκέψεις φορέων (Περιφέρειες, Νομαρχία, Δήμος κ.λπ.) χωρίς να βρεθεί μόνιμη και βιώσιμη λύση για τη στέγαση - σίτιση των μεταναστών. Οι περισσότεροι αλλοδαποί βρίσκονται στην Πάτρα με την ελπίδα να βρουν τρόπο ώστε να μεταβούν σε κάποια χώρα της Δυτικής Ευρώπης, με αποτέλεσμα ένας πολύ μικρός αριθμός από αυτούς να προσφεύγει στη διαδικασία του ασύλου για να ενταχθεί σε οποιοδήποτε πρόγραμμα που έχει διεθνή επιχορήγηση, είτε ευρωπαϊκή είτε από τα Ηνωμένα Εθνη. Αλλωστε οι ίδιοι δηλώνουν ότι δεν έχουν ως τελικό προορισμό την Ελλάδα. Oι περισσότεροι από τους παράνομους μετανάστες προέρχονται κυρίως από χώρες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, με συνέπεια η επιστροφή τους να είναι ιδιαίτερα δύσκολη και πολλές φορές αδύνατη. Ειδικότερα: *Οι μετανάστες εισέρχονται στη χώρα μας τις περισσότερες φορές χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα ή άλλα στοιχεία που να πιστοποιούν την ταυτότητά τους, τη χώρα προέλευσης και τη χώρα καταγωγής τους, καθιστώντας έτσι συχνότατα αδύνατη την απομάκρυνσή τους από τη χώρα, αφού οι ίδιοι δεν συνεργάζονται με το προξενείο της χώρας τους για τον εφοδιασμό τους με ταξιδιωτικά έγγραφα. *Οι περισσότερες αλλοδαπές προξενικές αρχές στη χώρα μας δεν ανταποκρίνονται εγκαίρως ή δεν προβαίνουν καθόλου στην έκδοση ταξιδιωτικών εγγράφων για τους υπό απέλαση υπηκόους τους (Πακιστάν, Ινδία, Ιράκ κ.λπ.), ενώ άλλες απαιτούν την καταβολή χρηματικού ποσού (Γεωργία, Αρμενία, Μολδαβία κ.λπ.) για την έκδοση των εγγράφων αυτών. *Υπάρχει αδυναμία αναγνώρισης παράνομων μεταναστών και έκδοσης ταξιδιωτικών εγγράφων από χώρες που δεν έχουν διπλωματική εκπροσώπηση στη χώρα μας (Αφγανιστάν, Σουδάν, Μαυριτανία, Σομαλία κ.λπ.).
*Τέλος σημειώνεται ότι υπάρχει αδυναμία απέλασης- επαναπατρισμού παράνομων μεταναστών υπηκόων Μπανγκλαντές, λόγω μη αναγνώρισης από τις αεροπορικές εταιρείες και ιδίως τις Αρχές της χώρας αυτής του προσωρινού ταξιδιωτικού εγγράφου ΕΕ (LSΡ).

Τα δρομολόγια της παράνομης εισόδου αλλοδαπών

Η οργανωμένη διακίνηση παράνομων μεταναστών, επισημαίνεται στην έκθεση, πραγματοποιείται με διαφόρους τρόπους και η είσοδός τους στη χώρα επιχειρείται είτε λάθρα είτε με νομιμοφανείς διαδικασίες. Οι κυριότερες περιπτώσεις παράνομης εισόδου αλλοδαπών καταγράφονται συνοπτικά ως εξής:

*Ελληνοαλβανικά σύνορα: Στη συντριπτική πλειονότητά τους οι παράνομοι μετανάστες είναι υπήκοοι Αλβανίας.

*Ελληνοσκοπιανά σύνορα: Εισέρχονται κυρίως υπήκοοι FΥRΟΜ, πρώην Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας Γιουγκοσλαβίας, υπήκοοι Αλβανίας και μικρός αριθμός Ασιατών.

*Ελληνοβουλγαρικά σύνορα: Μετά τη 1.1.2007 (ημερομηνία ένταξης Βουλγαρίας- Ρουμανίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση) παρατηρείται το φαινόμενο να εισέρχονται παράνομα υπήκοοι της πρώην Σοβιετικής Ενωσης, της Ασίας και της Αφρικής μέσω Τουρκίας στη Βουλγαρία και ακολούθως, με τη βοήθεια οργανωμένων κυκλωμάτων, στη χώρα μας.

Την τελευταία διετία σημειώθηκε κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των παράνομων μεταναστών που καταγράφηκαν να εισέρχονται από τα θαλάσσια σύνορα, ιδιαίτερα δε το 2008, οπότε είχαμε αύξηση 75,4% σε σχέση με το 2007. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα θέματα έρευνας και διάσωσης παράνομων μεταναστών, σημειώνεται ότι κατά το έτος 2007 ανελήφθησαν 147 επιχειρήσεις και διασώθηκαν 2.068 άτομα. Κατά το έτος 2008 ανελήφθησαν 375 επιχειρήσεις και διασώθηκαν 7.757 άτομα. Επίσης, το έτος 2006 συνελήφθησαν 994 διακινητές παράνομων μεταναστών, ενώ το έτος 2007 1.421, σημειώθηκε δηλαδή αύξηση 43%. Το έτος 2008 καταγράφηκαν 2.221 συλλήψεις διακινητών.

www.tovima.gr

Στην χαρτοβιομηχανία DIANA το πρόβλημα με τα Σκόπια .......... λύθηκε. Καλές δουλειές με την "Μακεδονία".


Οι ανθελληνικές ενέργειες των βιομηχάνων συνεχίζονται.....

Μετά αν πούμε για μποϋκοτάζ θα πούνε ότι θέλουμε να κλείσουν οι ελληνικές βιομηχανίες και οι συμπατριώτες μας θα μείνουν άνεργοι......

Ετσι μας παραμυθιάζουν....

Λοιπόν ας αντιδράσουν οι ιδιοι οι εργαζόμενοι..γιατί αν περιμένουμε από το κράτος σωθήκαμε..


Πάντως για όσους ακόμα ψάχνονται για το ποιοί είναι οι Σκοπιανοί καλό θα είναι να συγκρίνετε την λέξη "χαρτοπετσέτες" με την αντίστοιχη των Βουλγάρων, που βρίσκεται λίγο πιο πάνω.

Στην περιφέρεια της Βόρειας Ελλάδας μεταφέρεται το επίκεντρο των ερευνών για τη δράση ομάδων εμπρηστών.

Του Κώστα Καντούρη

Το μπαράζ εμπρησμών τις ημέρες του Πάσχα στην Ξάνθη, όπου έγιναν στόχοι τα αυτοκίνητα του μητροπολίτη αλλά και του εισαγγελέα, προβληματίζει έντονα τις αστυνομικές αρχές, που βλέπουν ομοιότητες με χτυπήματα που έγιναν σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Οι εμπρησμοί στην Ξάνθη ξεκίνησαν τη Μ. Πέμπτη, όταν εξερράγησαν εμπρηστικοί μηχανισμοί με γκαζάκια στην είσοδο οικοδομής και σε ένα ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας στο κέντρο της πόλης.
Τα ξημερώματα της Μ. Παρασκευής άγνωστοι έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου του μητροπολίτη και έριξαν μέσα καπνογόνο, με συνέπεια να πάρει φωτιά και να καταστραφεί. Το ίδιο συνέβη και με το αυτοκίνητο του εισαγγελέα Ξάνθης Γ. Καντζίδη, στον οποίο οι εμπρηστές τοποθέτησαν μηχανισμό που πυροδοτήθηκε με ρολόι, για να εκραγούν στη συνέχεια τα γκαζάκια και το μπιτόνι με βενζίνη που ήταν δεμένα μεταξύ τους.

“ΕΞΕΓΕΡΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ”
Την ευθύνη των επιθέσεων ανέλαβαν με κείμενό τους, που αναρτήθηκε στην αντιεξουσιαστική ιστοσελίδα indymedia, τα μέλη της ομάδας “Εξεγερτικός Αγώνας”. Στο κείμενο επιτίθενται στον εισαγγελέα υποστηρίζοντας ότι στην Ξάνθη ενοχοποιήθηκε αναρχικός και ότι εκεί δικάστηκαν ακόμη τρεις αναρχικοί επειδή έσβηναν συνθήματα χρυσαυγιτών.
Ο τελευταίος εμπρηστικός μηχανισμός με το ρολόι, που εξερράγη κάτω από το αυτοκίνητο του εισαγγελέα, είναι αυτός που προβληματίζει τις διωκτικές αρχές, καθώς είναι παρόμοιος με τους μηχανισμούς που τοποθετήθηκαν στις εκκλησίες Θεσσαλονίκης και Αθήνας. Την ευθύνη την περίοδο εκείνη είχαν αναλάβει τα μέλη της οργάνωσης “Πυρήνες της Φωτιάς”. “Είναι γνωστό πως στην Ξάνθη υπάρχει πυρήνας τέτοιων ομάδων”, επιβεβαίωνε στέλεχος της Ασφάλειας, ο οποίος εκτιμούσε πως πίσω από τα χτυπήματα στην πόλη της Θράκης βρίσκονται παρακλάδια των “Πυρήνων της Φωτιάς”, ανεξάρτητα αν στο κείμενο της ανάληψης χρησιμοποίησαν άλλη ονομασία. Δεν απέκλειε μάλιστα το ενδεχόμενο παρόμοιες επιθέσεις να εκδηλωθούν και σε άλλες επαρχιακές πόλεις, όπου δραστηριοποιούνται έντονα άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Τα ευρήματα των επιθέσεων έχουν μεταφερθεί ήδη στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη και εξετάζονται για τον εντοπισμό δακτυλικών αποτυπωμάτων, παρότι από την πρώτη έρευνα δεν βρέθηκε κανένα στοιχείο.

ΕΦΗΜ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ

ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ .

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΑΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" ΩΣ "ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ" ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ.

ΑΣΧΕΤΟ(?) : ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η UTOPIA ?

22-04-1827 Πεθαίνει μετά από τραυματισμό ο Γεώργιος Καραϊσκάκης, αρχιστράτηγος της Επανάστασης στο Νέο Φάληρο.

Ο Καραϊσκάκης είναι η πιο καταπληκτική, ίσως και η πιο δραματική μορφή από τους αγωνιστές του '21 Περίφημος κλέφτης του Κατσαντώνη, αρματολός των Αγράφων, στρατάρχης της Ρούμελης, αρχιστράτηγος της Ελλάδας και προπαντός γνήσιος λαϊκός ηγέτης.
Γεννήθηκε το 1782 σε μια σπηλιά κοντά στο Μαυρομμάτι Καρδίτσας από "καλογριά" του κοντινού μοναστηριού του Αγίου Γεωργίου, τη Ζωή Ντιμισκή.
Η μάνα του κατάγονταν από το χωριό Σκουλικαριά της Άρτας, παντρεύτηκε κάποιον Γιαννάκη Μαυροματιανό και πολύ νωρίς έμεινε χήρα. Λέγεται πως ο πατέρας του ήταν ο αρματολός του βάλτου Δημήτρης Ίσκος ή Καραϊσκος. Μέχρι το θάνατό του ο Καραϊσκάκης ήταν γνωστός με το όνομα "Ο γιος της Καλογριάς".
Ο Καραϊσκάκης πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια κοντά στην οικογένεια ενός σαρακατσάνου τσέλιγκα γιατί μόλις έγινε οκτώ χρονών πέθανε η μάνα του κι έτσι μεγάλωσε ανάμεσα στους ξένους τρώγοντας "ξύλο και μπομπότα", πότε στο Μαυρομμάτι και πότε στη Γράλιστα και Λεοντίτο.
Από μικρός κατατάχτηκε στα αρματολίτικα σώματα των Αγράφων, όπου ξεχώρισε για την παλικαριά και την εξυπνάδα του. Διετέλεσε πρωτοπαλίκαρο του Κατσαντώνη και ήταν ένας από τους τρεις που πυροβόλησαν και σκότωσαν το Βεληγκέκα. Αναμείχθηκε στους πολέμους του Αλή Πασά των Ιωαννίνων άλλοτε ως σύμμαχος και άλλοτε ως αντίπαλος. Αντιπροσώπευσε τα Άγραφα σε σύσκεψη μυημένων στα σχέδια της Φιλικής Εταιρείας για την έναρξη του απελευθερωτικού αγώνα που πραγματοποιήθηκε στη Λευκάδα το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου 1821. Δεν πήρε μέρος στα πρώτα χρόνια της επανάστασης γιατί η Διοίκηση και κυρίως ο Μαυροκορδάτος τον υποψιάζονταν πως ήταν σε συνεννόηση με τους Τούρκους. Η διαμάχη εξάλλου ανάμεσα στους προύχοντες και τους οπλαρχηγούς οδήγησε και τα δυο μέρη πολλές φορές σε ακρότητες. Στη συνέχεια έλαβε μέρος σε πολλές μάχες, η δε γενναιότητά του καθώς και τα χωρατά του έμειναν στην ιστορία.
Μετά την πτώση του Μεσολογγίου (1826 μ.Χ.) έγινε Αρχιστράτηγος της Στερεάς κι άρχισε τις επιχειρήσεις εναντίον του Κιουταχή που τον νίκησε στην Αράχωβα, στο Δίστομο, στη Δόμβραινα και αλλού, εφαρμόζοντας με επιτυχία τον ανταρτοπόλεμο και καταστρέφοντας τις εφοδιοπομπές του εχθρού. Ιδιαίτερα η νίκη στην Αράχωβα το Νοέμβριο του 1826 είχε τεράστια απήχηση και πολύ μεγάλη σημασία για την επανάσταση που μέχρι εκείνη τη στιγμή έδειχνε ότι σχεδόν είχε σβήσει.
Στη συνέχεια όμως η Κυβέρνηση έκαμε το λάθος να αναθέσει την Αρχιστρατηγία του Αγώνα στον Άγγλο Τσόρτς, που δεν γνώριζε καλά τα πράγματα στην Ελλάδα. Επεδίωκε κατά μέτωπο επίθεση εναντίον του Κιουταχή που πολιορκούσε την Ακρόπολη στην Αθήνα, ενώ ο Καραϊσκάκης ζητούσε αποκλεισμό των Τούρκων από στεριά και θάλασσα για να αναγκαστούν να υποχωρήσουν. Οι ισχυρές επαναστατικές δυνάμεις που βρίσκονταν στην περιοχή με αρχηγό τον Καραισκάκη περίμεναν εντολές για να κινηθούν ανάλογα.
Στις 22 Απριλίου 1827 έγινε μια μικροσυμπλοκή μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων στην περιοχή του σημερινού Νέου Φαλήρου και ο Καραϊσκάκης που ήταν άρρωστος άσχημα, βγήκε από τη σκηνή του να την σταματήσει, γιατί ήταν απρογραμμάτιστη. Μια σφαίρα όμως που κανείς δεν έμαθε ποτέ από που προερχόταν, τον χτύπησε θανάσιμα και πέθανε την επόμενη 23 Απριλίου ημέρα της ονομαστικής του γιορτής. Ο θάνατος του "Αχιλλέα της Ρωμιοσύνης", όπως χαρακτήρισε τον Καραϊσκάκη ο μεγάλος μας ποιητής Κωστής Παλαμάς, είχε συγκλονιστική απήχηση και βύθισε στο πένθος όλους τους Έλληνες. Ιδιαίτερα το στράτευμα, δίχως τον αρχηγό του αλλά και χωρίς ηθικό, αναγκασμένο να υπακούει στον Άγγλο ναύαρχο Κόχραν μια μέρα αργότερα έπαθε πανωλεθρία στο Φάληρο και ολοκληρώθηκε έτσι η συμφορά μετά το χαμό του Καραϊσκάκη.


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/6/67/Karaiskakis1.jpg
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φιέστα ψευτομουφτήδων με τις ευλογίες αιρετών

Θυμήθηκαν να γιορτάσουν την γέννηση του Μωάμεθ σε κλειστό γήπεδο με 5.000 πιστούς την δεύτερη μέρα του Πάσχα!
Έφεραν γνωστούς καλλιτέχνες από Σκόπια και Τουρκία για το θρησκευτικό μέρος της τελετής με τους ύμνους και την ισλαμική ιεροτελεστία
Απευθυνόμενος σε «σοϊντασλάρ-ομοεθνείς» μίλησε ο γενικός πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Μουσταφά Σαρνίτς, μιλώντας για στιγμές δόξας που ζει με τη έναρξη του θεσμού αυτών των μαζικών εκδηλώσεων στην Δυτική Θράκη

Γυναικόπαιδα φερμένα απ’ όλα τα σημεία του νομού, ηλικιωμένοι και νεολαίοι, ήρθαν με τα λεωφορεία που διατέθηκαν για την επιτυχία της διοργάνωσης που στόχευε στο να συσπειρώσει κάτω από τον ισλαμικό μανδύα την εθνική καταγωγή των ανθρώπων, αφού οι αναφορές στην μητέρα πατρίδα Τουρκία ήταν συνεχείς

Ένα καντήλι για τoν Μωάμεθ, μια ιδιότυπη θρησκευτική γιορτή οργάνωσαν εν είδη φιέστας στο Αμοιρίδιο κλειστό γήπεδο της Ξάνθης οι ψευτομουφτήδες Ξάνθης Αχμέτ Μετέ και Κομοτηνής Ιμπράμ Σερήφ, σε μια προσπάθεια να κινητοποιήσουν θρησκευτικούς λειτουργούς αλλά και ειδικούς ψαλτάδες εγνωσμένου κύρους με δισκογραφία, από Τουρκία, Σαουδική Αραβία Σκόπια, και άλλες βαλκανικές χώρες, καταφέρνοντας να καλύψουν μια εκδήλωση 5.000 πιστών που γέμισαν ασφυκτικά τον αθλητικό χώρο. Κάτι τέτοιο γίνεται με τόση μαζικότητα για πρώτη φορά και οι εμπνευστές του επέλεξαν η γιορτή αυτή να γίνει την δεύτερη μέρα του χριστιανικού Πάσχα σαν παράλληλη εκδήλωση του Ισλάμ, δείχνοντας την συσπείρωση όπου κόσμου και καταφέρνοντας να φέρουν από τον κάμπο, τα απομακρυσμένα χωριά γυναικόπαιδα που για πρώτη φορά στην ζωή τους θα είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σ’ ένα γήπεδο, να κάνουν μια ανέλπιστη εκδρομή για έναν «ιερό σκοπό» όπως ήταν το πρόσχημα της θρησκευτικής γιορτής.

Παρών σε όλα αυτά στο κεντρικό τραπέζι των επισήμων ήταν ο Τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής Μουσταφά Σαρνίτς, εκπρόσωπος της πρεσβείας στην Αθήνα, της μειονότητας της Ρόδου κι άλλοι πρωτοκλασάτοι μειονοτικοί που έσπευσαν να βρίσκονται στο κεντρικό σημείο των επισήμων που έπαιρναν οι κάμερες και καλυπτόταν δημοσιογραφικά. Στο κλειστό γήπεδο πάντως γινόταν το αδιαχώρητο, ενώ από την είσοδο νεαρά κορίτσια προσέφεραν κεράσματα κι έβαζαν κολόνια σε όλους τους διερχόμενους που είχαν κατακλύσει τα διαζώματα των θεατών ακόμη και στον χώρο των σκαλοπατιών. Ειδική εξέδρα είχε στηθεί έτσι ώστε να υπάρχει πανοραμική θέα, γιγαντοοθόνη όπου προβαλλόταν οι ομιλητές και μια υψηλών απαιτήσεων μεγαφωνική μετάδοση της εκδήλωσης για να υπάρχει ο απόλυτος ήχος. Ο ψευτομουφτής Ξάνθης με την λευκή φορεσιά του ήταν ο απόλυτος άρχοντας του χώρου, αφού και με την ομιλία του και τα δάκρυα που σκούπισε διακριτικά αναφερόμενος στις ρήσεις του Μωάμεθ και κάνοντας μνεία στο χρέος που έχουν οι σύγχρονοι πιστοί να τηρούν τα λόγια του Προφήτη, κατάφερε με μια πύρινη ομιλία από στήθους να εισπράξει το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού του. Ο Αχμέτ Μετέ απροκάλυπτα καλωσόρισε τους καλλιτέχνες θρησκευτικών ύμνων εγνωσμένου κύρους αναφερόμενος στην «Μακεδονία», αποφεύγοντας την ονομασία των Σκοπίων, υιοθετώντας την αναγνώριση που παρέχει στο κρατίδιο η Τουρκία, ενώ έγιναν αναφορές στην μητέρα πατρίδα και το διαρκές ενδιαφέρον της.

Για «σεισμό» από τους μουσουλμάνους πιστούς και «ποταμούς» δακρύων από τη συγκίνηση γράφουν τα τουρκόφωνα site…

Για κοσμοπλημμύρα που θα γραφεί στα χρονικά μιλούν με ενθουσιασμό στα τουρκόφωνα site γνωστοί κονδυλοφόροι που γράφουν ότι «ποτάμι έρρεαν» τα δάκρυα των πιστών θρησκευόμενων μουσουλμάνων από την κατάνυξη της γιορτής!..
Στις παρουσίες που αξίζει να αναφερθούν ήταν των Αχμέτ Χράλογλου θεολόγου βοηθού του ψευτομουφτή Ξάνθης, του προέδρου των ιεροκηρύκων Σαντίκ Σαντίκ, του Ρεχίμ Κελεχμέτ αρθρογράφου της Γκιουντέμ και βοηθού του ψευτομουφτή Κομοτηνής Ιμπράμ Σερήφ, του Μουζαφέρ Σαλίχογλου διευθυντή του μειονοτικού ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου, του πρώην γραμματέα του τουρκικού προξενείου κ. Ραμαντάν, του υπεύθυνου του συλλόγου ιεροκηρύκων Κομοτηνής Αχμέτ Αρίφ, του δικηγόρου πολιτευτή Ορχάν Χατζηϊμπράμ και υπερασπιστή των προσφυγών της ΤΕΞ, του Χουσεΐν Μπατάκ του ανεξάρτητου συνδυασμού, του Μουσταφά Αγγά δημάρχου Μύκης, του Κιρλή Ντοκμέ, του υποπρόξενου Ονούρ Εκρέμ, των ακολούθων και του προσωπικού του γενικού τουρκικού προξενείου Κομοτηνής, του αντινομάρχη Ξάνθης Γιουσούφ Ντελή, του προέδρου του ανεξάρτητου συνδυασμού ισότητας Χασάν Μαλκότς, του νέου προέδρου της αυτοαποκαλούμενης ΤΕΞ Μεχμέτ Χατζηχαλήτ, του προέδρου των αποφοίτων ειδικής παιδαγωγικής Ακαδημίας Μεχμέτ Ντερντιμάν, του προέδρου του Δήμου Γλαύκης Μπιρόλ Ιντζέ, Μεχμέτ και πολλών άλλων. Στην εκδήλωση ακούστηκαν υμνωδίες από τον Μεσούτ Κουρτίς Ερκάν Μουτλού από Σκόπια και Τουρκία, ενώ το μήνυμα της ημέρας παρουσίασε ο ιμάμης του διάσημου τεμένους της Κων/πολης του Μπέγιαζητ που ήρθε προσκεκλημένος για τον σκοπό αυτό, ο Χαφίζ Σουάτ Γκιουζοτόκ.

«Αξιότιμοι ομοεθνείς και εγώ μαζί με όλους σας ζω το ξεκίνημα μιας εκδήλωσης στην Ξάνθη της Δυτικής Θράκης με τόσο κόσμο. Καλωσορίζουμε απόψε καλλιτέχνες από διαφορετικές χώρες μαζί με τον εκλεγμένο μουφτή Ξάνθης που τον συγχαίρω και την τοπική αυτοδιοίκηση που συμμετέχει, ενώ θέλω να συγχαρώ και όλους όσους συνέβαλαν στην διοργάνωση και την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης είπε ο Τούρκος πρόξενος Κομοτηνής κ. Σαρνίτς, που έλαμπε από χαρά κι ευτυχία μιλώντας σ’ ένα τέτοιο πλήθος από το βήμα.

Απ’ έξω από το Αμοιρίδιο γήπεδο πραματευτάδες βρήκαν την ευκαιρία να ξεπουλήσουν ποπ κορν και μαλλί της γριάς, ενώ υπήρχε και κινητοποίηση της αστυνομίας λόγω της αυξημένης προσέλευση του κόσμου με Ι.Χ. μηχανάκια και λεωφορεία.

Πάντως κύκλοι που γνωρίζουν τα μειονοτικά πράγματα ανέφεραν ότι η κινητοποίηση ενώ ήταν μεγάλη δεν απέφερε το ποθητό αποτέλεσμα, αφού το γήπεδο γέμισε από 5.000 κόσμο αλλά πολλά επώνυμα στελέχη, βουλευτές και πολιτευτές της πρώτης γραμμής της μειονότητας, δημοσιογράφοι και αυτοδιοικητικοί και παρίσταντο μόνο εκατοντάδες δεκάδες γυναικόπαιδα και ηλικιωμένοι αφού είχε εξασφαλιστεί σε όλους η δωρεάν πρόσβαση με λεωφορεία».

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΜΟΙΡΙΔΙΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ

Πάντως ερωτηματικά προκαλεί η παραχώρηση του δημοτικού γηπέδου και οι όροι με τους οποίους έγινε, γιατί δεν δόθηκε σε κάποιο επίσημο φορέα της μειονότητας, αλλά σε ένα άτομο που δεν έχει καμιά ιδιότητα, αντίθετα αντιποιείται την ιδιότητα του μουφτή ασχέτως αν συνηγόρησαν σε αυτό όπως αναφέρεται εξωδιαδικαστικά ο αντινομάρχης Ξάνθης Γιουσούφ Ντελή και κάποιοι άλλοι εξαντλώντας την επιρροή τους.

Μελαχροινή Μαρτίδου


ΧΡΟΝΟΣ

Το αδιαχώρητο στο «Αμοιρίδιο» της Ξάνθης και την σχετική προπαγάνδα που γίνεται ακόμα και σε καθαρά θρησκευτικές γιορτές όπως η γέννηση του Μωάμεθ, θα ενημερωθείτε από το αποκλειστικό ρεπορτάζ στις σελίδες του «Χρόνου».
-Το γιατί έγινε αυτό δεύτερη ημέρα Πάσχα και πού αποσκοπούσαν όλοι αυτοί που προσκεκλημένοι εκ Τουρκίας, που μαζί με τους ψευτομουφτήδες και τον πρόξενο έδωσαν πολιτικές διαστάσεις στο γεγονός, ίσως χρειάζεται λεπτομερή ανάλυση.
-Αλλά εντύπωση μας προξενεί η στάση του δημάρχου Ξάνθης Μιχάλη Στυλιανίδη που αβασάνιστα ικανοποίησε το αίτημα που υπέβαλλαν μειονοτικοί νομαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι για παραχώρηση του δημοτικού κλειστού σταδίου.
-Σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του και ενώ υποτίθεται ότι γνώριζε ότι όλες αυτές οι φιέστες διοργανώνονται από τους ψευτομουφτήδες και όχι από το νόμιμο μουφτή που είναι αρμόδιος, μας απάντησε ότι:
-«Εγώ αποδέχθηκα το αίτημα των συμβούλων, θεώρησα σωστό να προσφέρω έναν αξιοπρεπή χώρο για μία τέτοια εκδήλωση, δεν κάνω εξωτερική πολιτική ως δήμαρχος, αλλά το αν υπάρχουν μουφτήδες και ψευτομουφτήδες είναι θέμα που πρέπει να προβληματίσει την ελληνική πολιτεία που δεν μπορεί να κουκουλώνει το θέμα».
-Φυσικά η απάντηση του δημάρχου που γνωρίζει από πρώτο χέρι στα συμβούλια την συμπεριφορά των μειονοτικών του συμβούλων, δεν μας ικανοποιεί.
-Αφού ήδη παραχωρώντας ένα δημόσιο κτίριο σε παράγοντες που λειτουργούν εξωθεσμικά όπως οι ψευτομουφτήδες χωρίς να διασφαλίζει την συμμετοχή του νόμιμου μουφτή, υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του δημιουργώντας προβλήματα που άπτονται της εξωτερικής πολιτικής.
-Εκτός αν έχει το θάρρος να καταδικάσει εκ των υστέρων μία τέτοια συμπεριφορά που τον εκθέτει στα μάτια της τοπικής κοινωνίας, αφού δείχνει ότι ήταν μία κίνηση ψηφοθηρικού χαρακτήρα.
-Όσο για τον ευπρεπή χώρο σε μία θρησκευτική τελετή προφανώς πιο κατάλληλα είναι τα τεμένη και όχι ενός χώρου συνάθροισης που χρησιμοποιείται για αθλητικούς σκοπούς, ομιλίες και διάφορες διοργανώσεις όπως ημερίδες και συνέδρια.
-Και φυσικά δεν θα… σεβαστούμε την επιθυμία του να μην δίνουμε διαστάσεις σε τέτοια συμβάντα που περισσότερο δημιουργούν προβλήματα παρά τα λύνουν.
-Ας το σκεφθούν αυτό όσοι δημιουργούν τα προβλήματα με τέτοιες συμπεριφορές κ.δήμαρχε.


ΜΙΚΡΟΚΟΜΟΤΗΝΑΙΙΚΑ

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ "ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΜΑΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΑΒΕΙ ΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΙΔΙΟΣ , ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ "ΜΑΜΑΣ" ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ .

Η "ΜΑΜΑ" ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ .... Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ

Ανυπόστατη είδηση αναδεικνύει ξανά την απόλυτη Παράνοια των Σκοπιανών!!!

Το περιστατικό συνέβει πριν μερικές μέρες και πήρε αμέσως κολοσσιαίες διαστάσεις στο γειτονικό κράτος των Σκοπίων. Στις 13 Απριλίου, το Σερβικό blog citymagazine.rs πρόβαλλε την είδηση της δήθεν ανακάλυψης του τάφου του Μεγάλου Αλεξανδρου στα νότια του κρατιδίου των Σκοπίων. Το δημοσίευμα έκανε λόγο πως κατά την διάρκεια αναστηλώσεων στο checkpoint στα ΕλληνοΣκοπιανά σύνορα [Σημείωση: Φυσικά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει] εργάτες της κατασκευαστικής εταιρίας ανακάλυψαν, την ώρα που έσκαβαν, την ύπαρξη μιας μαρμάρινης κατασκευής, ύψους 30 μέτρων (!!!) Μετά απο έρευνες “ειδικών” σύμφωνα με το blog, ο ”Director of the General Inspectorate” των Σκοπίων Goce Micevski απο το Εθνικό Μουσείο [Σημείωση #2: Ούτε και αυτό το Μουσείο υπάρχει] πως στην κρύπτη βρέθηκε ένας καλά διατηρημένος σκελετός, μαζί με την ένδυση του, μια πανοπλία απο χρυσό και μπρούτζο, ένα νεκρικό προσωπείο με το όνομα του Αλέξανδρου.

Εύκολα ο καθένας αναγνώριζε αμέσως ότι η εγκυρότητα της παραπάνω “είδησης” έμπαζε απο παντού και ήταν πιθανότατα, απλά ένα αστείο. Ας εξετάσουμε όμως την αντίδραση των Σκοπιανών ΜΜΕ και blogs.

Αμέσως σχεδόν την αναπαρήγαγε και την μετάφρασε στην γλώσσα τους, ένα απο τα πιο γνωστά Σκοπιανά News Portals, το Kirilica. Η “Είδηση” προβλήθηκε αυτούσια, με μοναδική διαφορά την πρόσθεση ενός μικρού, σχεδόν απαρατήρητου disclaimer ότι η είδηση δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός, το Kirilica κατακλύστηκε απο επισκέψεις μέσα σε λίγες ώρες απο όλα τα μήκη και πλάτη του κράτους των Σκοπίων, με επακόλουθο το site να είναι συχνά down εκείνη την ημέρα!!!

blog Ανυπόστατη είδηση αναδεικνύει ξανά την απόλυτη Παράνοια των Σκοπιανών!!!

Ταυτόχρονα οι Σκοπιανοί Bloggers, με ελάχιστες εξαιρέσεις, θριαμβολογούσαν και πραγματοποιούσαν εκκλήσεις… στον θεό [Φαίνεται μετά το video με τα "Μακεδονοειδή" αναπτύχθηκε μια...στενότερη σχέση του Θεού με τα "Μακεδονοειδή"]. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του Σκοπιανού blog Radikalno για την είδηση.

Σε παρακαλώ Θεέ μου, κάνε να είναι αλήθεια!!! Το άρθρο περιέχει πολλά ονόματα, πιστεύω να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αν είναι αλήθεια, ο Θεός ήρθε να μας ενισχύσει στον αγώνα μας για το Όνομα μας και τα στοιχεία της Ταυτότητας μας, της οποίας ο Μέγας Αλέξανδρος αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι.”

Ευτυχώς βρεθήκαν και ορισμένοι Σκοπιανοί bloggers, οι οποίοι υποδέχτηκαν την είδηση επικριτικά και χιουμοριστικά. Δυστυχώς όμως αποδείχτηκαν να είναι η φωτεινή εξαίρεση.

Ο περιβόητος Pazco Kuzman (Ναι, αυτός ο δήθεν αρχαιολόγος με τα 3 ρολόγια για να γυρίζει.. πίσω στον χρόνο) όταν ρωτήθηκε απο τους δημοσιογράφους για την δήθεν ανακάλυψη, έκανε την εξής καταπληκτική δήλωση, σύμφωνα με το Focus Information Agency:

“If it is true – it is a big lie. If it is a lie – it is a great truth. Multiplied, it is equal to zero.” (Και όποιος κατάλαβε…κατάλαβε!!)

Ακολουθούν σχετικές δημοσιεύσεις απο Σκοπιανά Sites:

Кирилица - http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=23700

А1 - http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=107197

Утрински весник - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EF36F168D5FB374794C1483F2B56C52E

Вечер - http://www.vecer.com.mk/?ItemID=56018190D9747D4998C51502B39DC767

Дневник - http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=901EF4A676467B428DF1C32F46E54C75

Форум Каjгана - http://forum.kajgana.com/showthread.php?t=37672

Εν συντομία, μια ανυπόστατη είδηση ενός Σέρβου Blogger, κατάφερε όχι μόνο να γίνει είδηση της ημέρας στα Σκόπιανα blogs, αλλά να προβληθεί εκτενέστατα απο τα Σκοπιανά ΜΜΕ, ακόμα και απο την Σκοπιανή τηλεόραση. Περισσότερο όμως φανέρωσε για ακόμα μια φορά τον άκρατο κομπλεξισμό και το επικίνδυνα αυξανόμενο κύμα αρχαιοπληξίας που καλλιεργείται και προωθείται έντεχνα στα Σκόπια, απο το καθεστώς Γκρούεφσκι. Όλα αυτά βέβαια, σε βάρος πάντα του απλού Σκοπιανού πολίτη που κινδυνεύει σύντομα, αν δεν έχει συμβεί ήδη, να θεωρείται παγκόσμια ως η απόλυτη κιτσαρία!!! Το κακό για τους ίδιους τους Σκοπιανούς είναι ότι φροντίζουν με κάθε τους κίνηση, με κάθε τους πράξη να το επιβεβαιώνουν!!!

history-of-macedonia