16 Νοε 2009

Tην απομάκρυνση Έλληνα προξένου ζητά η Άγκυρα (ΕΝΩ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ)

Το Παρόν 15/11

ΠΗΓΗ

Νέα περίπτωση Ρεπούση στο υπουργείο Παιδείας

«ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ πολιτική» ήταν η Επανάσταση των Ελλήνων το 1821 ενώ η ελληνική εθνική ταυτότητα είναι στηριγμένη σε μύθους και «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών» αναφορικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας!

ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΓΑΛΑΝΗ
manolisgalanis@protothema.gr

Αυτές οι εθνικά επικίνδυνες απόψεις δεν ανήκουν σε κάποιον Τούρκο ιστορικό-δεκανίκι των ανθελληνικών επιδιώξεων της Αγκυρας, αλλά εκφράζουν απόλυτα την ειδική γραμματέα Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, κυρία Θάλεια Δραγώνα, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της στο υπουργείο Παιδείας την περασμένη εβδομάδα! Η απόφαση του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου να διορίσει την πρώην βουλευτή Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (τη διετία 2007-2009), γνωστή για τις «προοδευτικές» ιστορικές ιδέες της, επικεφαλής του σχεδιασμού και της χάραξης της εκπαίδευσης των Ελληνόπουλων, γεννά έντονα ερωτήματα και επαναφέρει στη μνήμη μέρες του ανιστόρητου βιβλίου Ιστορίας της κυρίας Μαρίας Ρεπούση.

Οι απόψεις της τέως γραμματέως του Τομέα Παιδείας του Κινήματος και καθηγήτριας Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών αναφορικά με τις αλλαγές πουπρέπει να γίνουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι διαχρονικά σταθερές, στην προαναφερθείσα κατεύθυνση, επιτείνοντας τον προβληματισμό γύρω από το σκεπτικό της επιλογής της. Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κυρίας Δραγώνα για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους Ελληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγόνων μας (!), ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!

Από τις πραγματικά πρωτοφανείς θέσεις της ειδικής γραμματέως Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων προκύπτουν σοβαρές ενστάσεις για τα κριτήρια βάσει των οποίων στελεχώνονται νευραλγικές θέσεις της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, καθώς και αυξημένο ενδιαφέρον για τη μεταρρυθμιστική πλατφόρμα που προτίθεται να προωθήσει στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας.

http://repository.naftemporiki.gr/photonews/2009/01/22/17512_normal.jpg

Ενδεικτικό του εκπαιδευτικού και ιστορικού πλαισίου στο οποίο κινείται η κυρία Δραγώνα είναι το βιβλίο που επιμελήθηκε σε συνεργασία με τον Τούρκο καθηγητή Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Μπογάζιτσι της Κωνσταντινούπολης, Φαρούκ Μπιρτέκ, με τίτλο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Εθνος-Κράτος».Το βιβλίο αυτό, το οποίο εκδόθηκε τον Ιούνιο του 2006,είναι αποτέλεσμα διεπιστημονικού διαλόγου μεταξύ Τούρκων και Ελλήνων κοινωνικών επιστημόνων, στον οποίο πρωτοστατεί η ίδια ήδη από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας. Βάσει της επιστημονικής προσέγγισης της κυρίας Δραγώνα στην ενότητα «Πώς οι Ελληνες και οι Τούρκοι μαθητές αντιλαμβάνονται την ιστορία, το έθνος και τη δημοκρατία», απαιτούνται άμεσες αλλαγές στα σχολικά βιβλία της Ιστορίας, της Γλώσσας και της Γεωγραφίας, αφού παρουσιάζουν το ελληνικό έθνος να έλκει την καταγωγή του στην αρχαιότητα, κάτι που για την ίδια δεν ισχύει! Η νέα ειδική γραμματέας Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων δικαιώνει απόλυτα τους ανθελληνικούς ισχυρισμούς των Τούρκων υποστηρίζοντας ότι η απεικόνιση του ελληνικού έθνους στα σχολικά βιβλία της χώρας μας «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών» (σελ.334).

Η συστηματική διαστρέβλωση της Ιστορίας από το ελληνικό κράτος, κατά την κυρία Δραγώνα, υλοποιείται με την παρουσιαζόμενη «πολιτισμική ‘‘καθαρότητα’’» των Ελλήνων, μέσω της άρνησης «των επιδράσεων, με δεδομένο τον εθνικό μύθο της πολυχιλιετούς πολιτισμικής ‘‘διατήρησης’’, πριν απ’ όλα αρνείται να αναγνωρίσει τις οθωμανικές και τουρκικές επιδράσεις» (σελ. 336).

Το μεγάλο «παράπονο» της νέας ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας είναι η άνιση και άδικη μεταχείριση που επιφυλάσσουν τα σχολικά μας βιβλία στους Τούρκους, σε αντιδιαστολή με την «επεκτατική εθνική πολιτική κατά τον 19ο και 20ό αιώνα» των Ελλήνων! «Η διεκδίκηση εδαφών, για παράδειγμα, αναφέρεται συστηματικά ως μέρος των ‘‘εθνικών δικαίων’’ των Ελλήνων και σαν αθέμιτη επιθετικότητα για όλους τους ‘‘άλλους’’» (σελ. 332).

Η κυρία Δραγώνα φαίνεται να ενοχλείται ιδιαίτερα και από τον ηρωισμό του ελληνικού έθνους. «Οι στρατιωτικές νίκες αποδίδονται στον ηρωισμό των Ελλήνων και οι αντίστοιχες ήττες είτε δεν ερμηνεύονται είτε αποδίδονται στο πλήθος ή στην αγριότητα των κάθε εθνικότητας aντιπάλων» (σελ. 332),

http://curiousexpeditions.org/wp-content/uploads/2008/02/ottoman_empire.jpg

ενώ χαρακτηρίζει «ανιστορική και συναισθηματικά φορτισμένη μονομέρεια» την αφήγηση της Σφαγής των Ελλήνων στη Σμύρνη το 1922! «Τα μόνα δεδομένα στα βιβλία αφορούν τις συγκρούσεις των δύο κρατών, από το 1922, που περιγράφεται με ανιστορική και συναισθηματικά φορτισμένη μονομέρεια» (σελ. 339).

Στο μεταξύ, η έντονη ενόχληση της κυρίας Δραγώνα με το γεγονός ότι στα σχολικά βιβλία οι Ελληνες «εμφανίζονται ‘‘ηρωικοί’’, ‘‘μεγαλόψυχοι’’, ‘‘αποφασισμένοι’’, ‘‘άφοβοι’’, ‘‘έτοιμοι να θυσιαστούν για την πατρίδα τους και την ελευθερία’’» (σελ. 89)

είχε ήδη γίνει γνωστή από το 1997 στο βιβλίο «Τι είν’ η πατρίδα μας;»,το οποίο είχε επιμεληθεί με ην καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Αθηνών, κυρία Αννα Φραγκουδάκη. Οι ίδιες απόψεις και για τον «εθνικισμό» της Επανάστασης και την ασυνέχεια του ελληνικού έθνους. «Ο λόγος των σχολικών βιβλίων για το έθνος, την κουλτούρα, την πολιτισμική ομοιογένεια και την εθνική συνέχεια από την αρχαιότητα εμφανίζεται να παραμένει εγκλωβισμένος στους μύθους και τις αντιφάσεις ενός εθνικισμού του 19ου αιώνα» (σελ. 16).

Εν κατακλείδι, η ελληνική εθνική ταυτότητα που καλλιεργούν τα σχολικά βιβλία είναι «μια ψευδαισθητική ταυτότητα». «Αυτή η απατηλή ταυτότητα έχει ανάγκη από μύθους (όπως αυτοί που συναντάμε στα σχολικά εγχειρίδια αλλά και στις κυρίαρχες κοινωνικές αναπαραστάσεις), που εκτρέφουν τη φαντασιωτική σημασία της» (σελ. 88)!

Το «κερασάκι»
Ως βιβλίο-«παράδειγμα» έχει χαρακτηρίσει η ειδική γραμματέας Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, κατά το πρόσφατο παρελθόν, το βιβλίο «Το βάσανο της Ιστορίας», το οποίο πρότεινε μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του ο κ. Γιώργος Παπανδρέου και κατέβασε ύστερα από σχετικό δημοσίευμα του ΘΕΜΑτος».

Η κυρία Δραγώνα στο τεύχος Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2008 του περιοδικού «Σύγχρονα Θέματα» αναφέρει ότι το βιβλίο αποδίδει «μεγάλη σημασία σε τέτοιου τύπου εγχειρήματα», καθώς το συγκεκριμένο «αποτελεί παράδειγμα», χαρακτηρίζοντας μάλιστα την Επανάσταση του 1821 «ελληνικό εθνικισμό που ήταν συνδεδεμένος με αλυτρωτισμό και επεκτατισμό»!

http://3.bp.blogspot.com/_nh2IE-yePr8/Rc2Juxv4jdI/AAAAAAAAABg/eV6Xds1XdOk/s400/ataturk.jpg

Μια Παλιά Ιστορία.Περιγράφοντας την Ελλάδα σαν εκτροφείο ρατσιστών!

Οι ανθελληνικές τοποθετήσεις της κυρίας Θάλειας Δραγώνα δεν περιορίζονται στα προκλητικά της βιβλία. Φαίνεται πως η νέα ειδική γραμματέας εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων προσέβαλε τους Ελληνες και σε εκδηλώσεις στις οποίες συμμετείχε και, μάλιστα, ακόμα και μπροστά σε εκπροσώπους ξένων χωρών.

Χαρακτηριστική -και έντονα χαραγμένη, ακόμη και σήμερα, στη μνήμη των ξένων διπλωματών- ήταν η παρουσία της στο κλειστό συνέδριο της βρετανικής πρεσβείας, τον Οκτώβριο 2005, στην Υδρα. Η κυρία Δραγώνα ήταν μια από τους 40 επιλεγμένους καλεσμένους-ομιλητές της «μυστικής» συγκέντρωσης που διοργάνωσαν οι Βρετανοί με τη βοήθεια του ΕΛΙΑΜΕΠ. Αντικείμενο της τοποθέτησής της, τα δικαιώματα των μειονοτήτων» και η «πολυπολιτισμικότητα». Συγκεκριμένα, ενώπιον του τότε Βρετανού πρέσβη κ. Σάιμον Γκας, πλήθος διπλωματών αλλά και δημοσιογράφων των «Financial Times», του BBC και του «Economist», Οταν έλαβε τον λόγο, φέρεται να εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Ελλάδα, περιγράφοντάς την περίπου σαν ένα εκτροφείο ρατσιστών.κατηγόρησε σύμφωνα με πληροφορίες τους Ελληνες δικαστές ότι στοχοποιούν τους μετανάστες και τα ελληνικά media και τους δημοσιογράφους πως δεν χάνουν την ευκαιρία να κατηγορήσουν τους αλλοδαπούς για ό,τι στραβό συμβαίνει στην Ελλάδα. Φέρεται, μάλιστα, να έφτασε στο σημείο να «προτείνει» στα ευρωδικαστήρια να επιβάλουν πρόστιμα στην Ελλάδα για τη ρατσιστική συμπεριφορά των πολιτών της. Ο «πύρινος» λόγος της κυρίας Δραγώνα δεν πάγωσε μόνο τους υπόλοιπους Ελληνες συμμετέχοντες αλλά και τους ίδιους τους Βρετανούς.

Ο ίδιος ο τότε Βρετανός πρέσβης ένιωσε την ανάγκη να τοποθετηθεί αμέσως μετά και να αναφερθεί σε αντίστοιχα περιστατικά που καταγράφηκαν στη χώρα του, προκειμένου να αμβλύνει τις εντυπώσεις εις βάρος της Ελλάδας.

Γ. ΠΕΤΡΙΔΗΣ
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

http://www.egolpio.com/IMAGES/history/den_xexnw/smyrna/uuu.jpg

Κίνηση της Άγκυρας με μοχλό τους μειονοτικούς - Ζητούν από ξένες δυνάμεις να επιθεωρήσουν την Θράκη!

http://www.batitrakya.gen.tr/images/resim1b.gif

Με μία κίνηση που στέλνει σαφή μηνύματα για το που θέλει να οδηγήσει την κατάσταση στην ελληνική Θράκη, η Άγκυρα, η διαβόητη και σαφώς παράνομη «Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δ. Θράκης» (παράνομη με την έννοια ότι δεν αναγνωρίζεταιι από καμία συνθήκη η ύπαρξη Τούρκων στην Δ.Θράκη) απέστειλε επιστολή και υπόμνημα στις ξένες πρεσβείες στην Αθήνα (!), ζητώντας να ενημερωθούν οι κυβερνήσεις τους και καλώντας τους ξένους διπλωμάτες για επιτόπιους έλεγχους στη Θράκη, προκειμένου να διαπιστωθούν οι «παραβιάσεις των ανθρώπινων και μειονοτικών δικαιωμάτων».

http://1.bp.blogspot.com/_SFZt0tl-B3U/SQHcBStk8QI/AAAAAAAATmo/CbrmUvZi2-A/s400/toyrkoibouleytes6335.jpg

Τις επιστολές υπογράφει ο πρόεδρος της «Συμβουλευτικής», ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, ενώ στην επιτροπή συμμετέχουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Α. Χατζηοσμάν και Τ. Μαντατζή και ο πρώην βουλευτής της ΝΔ Α. Ιλχάν.

http://1.bp.blogspot.com/_453TVQ2WO4g/Sml8bef0bvI/AAAAAAAAHes/7rCArygI6xo/s320/TSETIN.jpg

ΟA.Μετέ περιγράφει την Επιτροπή ως το ανώτατο συμβουλευτικό και αποφασιστικό Οργανο της μειονότητας και δικαιολογεί την πρωτοβουλία του, με το επιχείρημα ότι οι διεθνείς εκθέσεις οργανισμών και επιτροπών για τη Θράκη δεν αντανακλούν τα προβλήματα της μειονότητας σε όλες τις διαστάσεις τους..

Το κείμενο αποτυπώνει όλη την ατζέντα που προωθούν οι μειονοτικοί που παίζουν το παιχνίδι της Άγκυρας με μοναδικό σκοπό να καταδείξουν την Ελλάδα ως χώρα παραβίασης ανθρώπινων δικαιωμάτων, να κατοχυρώσουν την γκετοποίηση της μειονότητας και συγχρόνως να νομιμοποιήσουν αιτήματα που οδηγούν σε άτυπη «συνδιοίκηση» στη Θράκη.

Η «Συμβουλευτική» καλεί τους «κρατικούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους» να πάρουν τα ακόλουθα μέτρα με στόχο να «διασώσουν τη χώρα από τη δύσκολη κατάσταση την οποία αντιμετωπίζει στον διεθνή στίβο και να αποτρέψει τις παραβιάσεις των ανθρώπινων και μειονοτικών δικαιωμάτων με τα οποία τώρα είναι αντιμέτωπη η μειονότητα»:

Το κείμενο έχει ως εξής:
«Αμεση εφαρμογή των αποφάσεων του ΕΔΑΔ για την «ΤΕΞ» την «Πολιτιστική Ενωση Τούρκων γυναικών της Ροδόπης» και της «Μουσουλμανικης Ενωσης Νέων του Εβρου». Να επιτραπεί η ελεύθερη λειτουργία όχι μόνο των συγκεκριμένων αλλά και άλλων ιστορικών οργανώσεων.

http://www.birlikgazetesi.info/tr_haber_images/HATIM%20BASAYKOVA.JPG

Οι περιορισμοί στον τομέα των θρησκευτικών ελευθεριών και της ελευθερίας της συνείδησης (βάσει διμερών συνθηκών ή των Συνθηκών για τα ανθρώπινα δικαιώματα). Στο πλαίσιο αυτό να επιτραπεί η εκλογή των Μουφτήδων, να σταματήσει η υλοποίηση του νόμου 3536/2007 για διορισμό ιεροδιδασκάλων και να αρθούν οι περιορισμοί στους χώρους λατρείας όπως ο περιορισμός στο ύψος των μιναρέδων.

Η διαχείριση των βακουφικών περιουσιών πρέπει να επιστραφεί άμεσα σε ανθρώπους που εκλέγονται ελευθέρα από τη μειονότητα. Ο νέος νόμος για τη διοίκηση των ιδρυμάτων για τον οποίο δεν ζητήθηκε η γνώμη της μειονότητας πρέπει να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις βουλήσεις της μειονότητας. Πρέπει να επιστραφούν ή να αποζημιωθούν οι περιουσίες που χάθηκαν από το 1967. Να διαγράφουν όλοι οι φόροι που έχουν επιβληθεί στα Βακούφια και να αρθούν οι περιορισμοί της ιδιοκτησίας ιδίως στην ορεινή περιοχή.

http://egolpio.files.wordpress.com/2009/10/turk.jpg

Πρέπει να αποδοθεί άμεσα η ιθαγένεια σε σχεδόν 60.000 μέλη της μειονότητας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που ζουν στο εξωτερικό, που έχασαν την ιθαγένεια βάσει του άρθρου 19 στο διάστημα μεταξύ του 1955 - 1998.

Τα προβλήματα στη μειονοτική εκπαίδευση πρέπει άμεσα να λυθούν.

Μειονοτικά νηπιαγωγεία όπου η διδασκαλία θα γίνεται στην ελληνική και την τουρκική γλώσσα πρέπει να ανοίξουν για τους μειονοτικούς μαθητές. Πρέπει να βελτιωθεί το επίπεδο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ και να επιλυθούν τα προβλήματα για το τουρκικό πρόγραμμα σπουδών. Πρέπει να ικανοποιηθούν τα αιτήματα για λειτουργία νέων μειονοτικών γυμνασίων στη Ροδόπη και στην Ξάνθη.

Μάλιστα έχουν το θράσος να ζητούν και διοικητική αναδιάρθρωση στις περιφέρειές τους και αλλαγή της νομοθεσίας για αν τους διευκολύνει να μπαίνουν στη Βουλή:

"Οι κανονισμοί που περιορίζουν το δικαίωμα ελεύθερης συμμετοχής της μειονότητας στην ελληνική πολιτική ζωή πρέπει να αρθούν. Πρέπει να καταργηθεί το όριο του 3% για την είσοδο στη Βουλή καθώς και το σύστημα των διευρυμένων περιοχών που εφαρμόζονται στις Νομαρχίες Ξάνθης και Ροδόπης. Οι προβλέψεις για κάλυψη του 0,5 τοις χιλίοις των διαγωνισμών στο δημόσιο από μειονοτικούς, πρέπει να εφαρμοσθεί στη Θράκη και να διορίζονται στη Θράκη. Το μειονοτικό καθεστώς των Τούρκων που ζουν στα νησιά της Ρόδου και της Κω πρέπει να αναγνωρισθεί και πρέπει να τους αποδοθούν τα σχετικά δικαιώματα.»

http://3.bp.blogspot.com/_u0XIriS-d3c/Sr5NwwZnQII/AAAAAAAAJ-o/7275E0bip-c/s400/bati_trakya.jpg

Εδώ λοιπόν έχουμε μία πρώτη σοβαρή κίνηση, ουσιαστικά της Τουρκίας να εμπλέξει ξένες δυνάμεις στο όλο ζήτημα και να προχωρήσει σε αναθεώρηση της Συνθήκης της Λωζάνης.

Το θέμα είναι πως (και αν...) αντιδρά η ελληνική κυβέρνηση στις κινήσεις αυτές.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

http://3.bp.blogspot.com/_SFZt0tl-B3U/SpcX7cjgjsI/AAAAAAAAj3w/PUPDSqe-KVY/s400/xatziosmanpapandreou.jpg

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ..... ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΗΓΕΣΙΩΝ.

ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ "ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ" ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ-ΤΣΟΜΠΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΝΕ ΤΟΝ ΗΡΕΜΟ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ.

http://4.bp.blogspot.com/_xKlnynoHmV4/SuRq-Hk5wjI/AAAAAAAACqc/BZpjZjV3MKE/s320/ilhan_ahmet_w_dora_bakoyanni.jpg

ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ , Η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ...... ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ : ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ??

ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΓΗΣ ...... ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ !!!