6 Αυγ 2009

Γιαούρτωσαν τους Τούρκους στη Μασσαλία

http://4.bp.blogspot.com/_-AEc53NfCwg/SkZ2SeYa5CI/AAAAAAAAWgU/a01e2LOz3Oo/S1600-R/TO%CE%A5%CE%A1%CE%9A%CE%99%CE%9A%CE%97+%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%97%CE%A1%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A3%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%93%CE%99.jpg

Σε φιάσκο εξελίχθηκε το ταξίδι ενός αντίγραφου αρχαίου ελληνικού πλοίου στη Μασσαλία, το οποίο παρουσιάζεται από την Άγκυρα ως δείγμα του «αρχαίου τουρκικού πολιτισμού» στα παράλια της Ιωνίας.

Εξαγριωμένα μέλη της αρμενικής κοινότητας της Μασσαλίας, εμπόδισαν το πλοίο να ελλιμενιστεί και αναγκαστικά αυτό αγκυροβόλησε μακριά από την πόλη.
Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης στο μουσείο της Μασσαλίας το κοινό αποδοκίμασε έντονα τον πρόξενο της Τουρκίας και το πλήρωμα του πλοίου, φωνάζοντας συνθήματα όπως: «να φύγει το πλοίο της ντροπής».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στα επεισόδια συμμετείχαν Έλληνες και Κύπριοι κάτοικοι της πόλης.

Το πλοίο, που ονομάστηκε «Κυβέλη» και επανδρώθηκε από Τούρκους ναυτικούς, ιστορικούς, αρχαιολόγους και άλλους επιστήμονες, υποτίθεται ότι αναπαριστά το ταξίδι των Ελλήνων κατοίκων της αρχαίας Φώκαιας, που βρισκόταν στα παράλια της Μικράς Ασίας, οι οποίοι πριν από 2.600 χρόνια ίδρυσαν την αποικία της Μασσαλίας με αρχηγό τον Πυθέα.

Το «συμβολικό» ταξίδι, που διήρκεσε 56 ημέρες, διοργανώθηκε στο πλαίσιο εκδηλώσεων αφού το 2009 έχει χαρακτηριστεί ως «Χρονιά της Τουρκίας» στην Γαλλία. Η δε άφιξη του πλοίου σχεδιάστηκε ώστε να συμπέσει με την έναρξη των εορτασμών για την 320η επέτειο της Γαλλικής Επανάστασης.

Η «Κυβέλη» έχει στόχο να φτάσει μέχρι το Παρίσι μέσω ποτάμιων οδών, και στη συνέχεια, μέσω του Δούναβη, να διασχίσει αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις και να βγει στην Μαύρη Θάλασσα, ώστε να καταλήξει στην Κωνσταντινούπολη το 2010, οπότε η πόλη θα κηρυχτεί ως πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Το όλο εγχείρημα θεωρείται ως «απάντηση» στο ταξίδι ενός αντιγράφου του αρχαίου ελληνικού πλοίου «Αργώ», που έφτασε στα παράλια της Γεωργίας, όπου εικάζεται ότι βρισκόταν η μυθική Κολχίδα.

Τα μένεα πνέει ο τουρκικός Τύπος

Η τουρκική εφημερίδα Milliyet δίνει μεγάλη έκταση στο θέμα, περιγράφοντας λεπτομερώς την κατάσταση που αντιμετώπισαν οι Τούρκοι ναυτικοί και επιστήμονες στη Μασσαλία.

Όπως αναφέρει, το κλίμα ήταν τόσο κακό, ώστε τα μέλη της τουρκικής αντιπροσωπείας απέφυγαν ακόμη και να γευματίσουν κατά την διάρκεια διεξίωσης στο Μουσείο της πόλης, από φόβο, όπως υποστηρίζει η εφημερίδα, μήπως τους… δηλητηριάσουν.



Ο τουρκικός Τύπος χαρακτηρίζει τα επεισόδια ως «ρατσιστικά» και αναφέρει ότι μέλη της γαλλικής ακροδεξιάς οργάνωσης Front National μοίραζαν προκηρύξεις με απαξιωτικό περιεχόμενο κατά την ομιλία του Τούρκου πρόξενου.

Στην άφιξη του πλοίου είχαν αντιδράσει έντονα και μέλη της ελληνικής κοινότητας της Μασσαλίας, ορισμένοι μάλιστα Έλληνες φοιτητές είχαν διανείμει και προκήρυξη στους δρόμους της πόλης, με την οποία υπενθύμιζαν στους Γάλλους πολίτες ότι δεν ήταν οι Τούρκοι αυτοί που ίδρυσαν την πόλη τους, ενώ αντίστοιχα φέιγ βολάν αρμενικών οργανώσεων τους καλούσαν να μην επιτρέψουν στην Τουρκία να διεκδικήσει ευρωπαϊκό «διαβατήριο» κλέβοντας τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.

ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ

Και νέο καραβάνι πιστών ετοιμάζεται για τον 15Αύγουστο στα πλαίσια της προπαγάνδας που ακολουθείται για να αποκτήσουν έντονη θρησκευτική συνείδηση, ενώ είναι γνωστό ότι αδιαφορούν για τα θρησκευτικά δρώμενα.
Στο καντήλι στην Προύσα ναύλωσε λεωφορεία και πήγε τσιγγάνους ο ψευτομουφτής

Δύο λεωφορεία με αθίγγανους από την Κομοτηνή και με την καθοδήγηση και την κάλυψη των εξόδων από τον ψευτομουφτή αναχώρησαν χθες για την Προύσα προκειμένου να παρακολουθήσουν την θρησκευτική ισλαμική γιορτή «καντήλι» στο μεγάλο τέμενος της Προύσας. Κάτι τέτοιο γίνεται για πρώτη φορά κι εντάσσεται στην προσπάθεια που γίνεται απ΄όλες τις πλευρές να προσεγγίσουν τους τσιγγάνους που είναι ουδέτεροι στην πλειοψηφία τους θρησκευτικά ώστε να αποκτήσουν εμμέσως και τουρκική συνείδηση.


Για τους ανθρώπους αυτούς και μόνο το δέλεαρ της εκδρομής είναι ικανό να τους δώσει χαρά και να συμμετάσχουν σ΄αυτή, ενώ όπως πληροφορούμαστε γίνεται κινητοποίηση για να επαναληφθεί η εκδρομή το διήμερο του 15Αύγουστου και πάλι στην Τουρκία χωρίς να διευκρινίζεται αν θα είναι προορισμός ή Προύσα ή κάποια άλλη τουρκική πόλη.

ΠΗΓΗ

Αγνωστο στην Εφορία το 25% του ΑΕΠ

Πρωταθλήτρια στην παραοικονομία αναδεικνύεται η Ελλάδα, στην οποία το 25% της παραγωγής διακινείται χωρίς παραστατικά, με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει έσοδα αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ, τα οποία όχι μόνο θα έφταναν και θα περίσσευαν για την κάλυψη των ετήσιων ελλειμμάτων του κράτους αλλά και θα επέτρεπαν ακόμη και τον μηδενισμό του δημόσιου χρέους μέσα σε λίγα χρόνια.

Τούτο προκύπτει από έρευνα του καθηγητή του Πανεπιστημίου Γιοχάνες Κέπλερτου Λιντς κ. Φρίντριχ Σνάιντερ, στην οποία διατυπώνονται εκτιμήσεις για την έκταση της «μαύρης αγοράς» σε 21 χώρες-μέλη του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της σχετικής μελέτης, η εγχώρια οικονομία έρχεται πρώτη στα αδήλωτα στην Εφορία έσοδα, τα οποία υπολογίζονται στο 25% του ΑΕΠ, ήτοι ανέρχονται σε 65 δισ. ευρώ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στις πρώτες θέσεις της σχετικής κατάταξης βρίσκονται όλες οι μεσογειακές χώρες. Συγκεκριμένα, την Ελλάδα ακολουθούν η Ιταλία με 22%, η Ισπανία με 19,5% και η Πορτογαλία με 19,5% επίσης. Στον αντίποδα, μονοψήφιο ποσοστό παραοικονομίας επί του πραγματικού ΑΕΠ παρουσιάζουν οι ΗΠΑ, η Ελβετία, η Αυστρία, η Ιαπωνία και η Νέα Ζηλανδία. Ο μέσος όρος των 21 χωρών ανέρχεται σε 13,8%, δηλαδή βρίσκεται σχεδόν στο ήμισυ της ελληνικής «μαύρης» αγοράς. Αν υποθέσουμε ότι ο φορολογικός συντελεστής επί των εσόδων ανέρχεται στην Ελλάδα σε 25%, το ελληνικό Δημόσιο χάνει ετησίως πάνω από 15 δισ. ευρώ, ποσό που θα μπορούσε όχι να καλύψει το έλλειμμα του 2008, αλλά και να χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή μέρους του χρέους της χώρας ή για τη χρηματοδότηση αναπτυξιακών δράσεων.

Το βέβαιον είναι ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί στη χώρα μας έχουν σοβαρά προβλήματα και παρουσιάζουν σημαντικές δυσλειτουργίες, αφού, όπως δείχνουν τα στοιχεία, το κράτος αδυνατεί να εισπράξει μεγάλο μέρος των φόρων που αναλογούν στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Πρόκειται για ένα διαχρονικό πρόβλημα που καμία κυβέρνηση από τη δεκαετία του ΄90 και αργότερα δεν κατάφερε να επιλύσει. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας μελέτης, το 1990 το ποσοστό της παραοικονομίας έφτανε το 22,6% του ΑΕΠ, για να καταγράψει υψηλό στο 29% στα τέλη της ίδιας δεκαετίας και να διαμορφωθεί γύρω στο 25% την τελευταία τριετία.

Από τη στιγμή λοιπόν που το εκάστοτε οικονομικό επιτελείο αδυνατεί να συλλέξει έσοδα από επιχειρήσεις που φοροδιαφεύγουν, επιβάλλει νέους φόρους για να καλύψει τα ταμειακά ελλείμματα του κράτους, ενώ προχωρεί σε νέο δανεισμό υποθηκεύοντας ουσιαστικά το μέλλον της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια περίοδο αυξημένου κόστους δανεισμού το ελληνικό Δημόσιο έχει αντλήσει από τις αρχές του 2009 από τις διεθνείς αγορές 56 δισ. ευρώ έναντι 41 δισ. ευρώ τα οποία προβλέπονταν στον προϋπολογισμό για το σύνολο του έτους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το δημόσιο χρέος να σκαρφαλώσει στα 260 δισ. ευρώ και οι τόκοι που θα κληθούμε να καταβάλουμε στα 13 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Απογοητευτικά και ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για το δημόσιο έλλειμμα, το οποίο στο πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθε σε 17,8 δισ. ευρώ ή 7,2% του ΑΕΠ. Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, τα οποία δείχνουν ότι τα έσοδα είναι χαμηλότερα από τα αντίστοιχα περυσινά στο πρώτο μισό της εφετινής χρονιάς, την ίδια στιγμή που οι δαπάνες «τρέχουν» με ρυθμό άνω του 17%. Υπό αυτές τις συνθήκες, ακόμη και τα εισπρακτικά μέτρα που αποφάσισε η κυβέρνηση και ισχύουν από 1ης Ιουλίου (αύξηση ειδικών φόρων στα καύσιμα, έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα, στα σκάφη και στα πολυτελή ΙΧ, νέα φορολογία στα κινητά τηλέφωνα) δεν φαίνονται αρκετά για να σταθεροποιήσουν το έλλειμμα αφού είναι χαμηλής αποδοτικότητας (μόλις 1% του ΑΕΠ).

ΠΗΓΗ

Πούτιν και Ερντογάν έδωσαν τα χέρια για τον South Stream

http://2.bp.blogspot.com/_W42kzrO4udY/ShBnmwfwMWI/AAAAAAAAAU8/V6iy9IK6b8o/s400/7a550bb9-5207-426f-b15a-fa0aa0517499-800x600.jpg

Τη συμφωνία για τη συμμετοχή της Τουρκίας στο σχέδιο κατασκευής του αγωγού φυσικού αερίου South Stream «σφράγισαν» Βλαντιμίρ Πούτιν και Ταγίπ Ερντογάν την Πέμπτη με τη ρωσική πλευρά να επιδιώκει τη διατήρηση της ενεργειακής κυριαρχίας της στην Ευρώπη αποφεύγοντας την Ουκρανία.

Κατά την ολιγόωρη επίσκεψη του Ρώσου πρωθυπουργού στην τουρκική πρωτεύουσα αναμένετο να υπογραφεί και πρωτόκολλο συμφωνίας σχετικά με την κατασκευή του πρώτου πυρηνικού σταθμού της Τουρκίας και τη χρήση πυρηνικής τεχνολογίας για ειρηνικούς σκοπούς.

Στην Άγκυρα βρέθηκε την Πέμπτη και ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι προκειμένου να παραστεί συμβολικά στην υπογραφή της συμφωνίας για τον South Stream, καθώς η ιταλική εταιρεία Eni είναι ο βασικός εταίρος της ρωσικής Gazprom για την κατασκευή του αγωγού που θα προμηθεύει με φυσικό αέριο την Ευρώπη μέσω Τουρκίας.

Στο πρωτόκολλο συνεργασίας για το φυσικό αέριο καταγράφεται επισήμως η συγκατάθεση της Τουρκίας στην κατασκευή του South Stream στα χωρικά της ύδατα στη Μαύρη Θάλασσα. Στις συνομιλίες επρόκειτο να ανακοινωθεί και συγκεκριμένο χρονικό όριο έναρξης των εργασιών, το οποίο θα προσδιορίσουν οι πρωθυπουργοί.

Η Τουρκία θα επιτρέψει τη διεξαγωγή «θαλάσσιων αναγνωριστικών και οικολογικών ερευνών» και έχει προσκληθεί από τη ρωσική πλευρά να συμμετάσχει πλήρως στο σχέδιο του South Stream.

Ο αγωγός θα διασχίζει το βυθό της Μαύρης Θάλασσας από το Νοβοροσίσκ στο βουλγαρικό λιμάνι Βάρνα και εν συνεχεία δύο διακλαδώσεις θα περνούν μέσω των Βαλκανίων σε Ιταλία και Αυστρία, «αν και οι ακριβείς διαδρομές δεν έχουν επικυρωθεί», σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο Ria Novosti.

Σύμφωνα με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, το σχέδιο πρέπει να τεθεί σε λειτουργία προς το 2013 και κατά τις ρωσικές πηγές «προορίζεται να μειώσει την εξάρτηση των προμηθευτών και καταναλωτών από τις χώρες-διαμετακομιστές, ειδικότερα, από την Ουκρανία και την Τουρκία».

Η παροχετευτική του δυνατότητα θα είναι 63 δισ. κυβικά μέτρα αερίου ετησίως και ο συνολικός όγκος των επενδύσεων στο σχέδιο υπολογίζεται σε 25 δισ. ευρώ, που θα καταβάλουν η ρωσική Gazprom και η ιταλική Eni, οι οποίες θα τον εκμεταλλεύονται σε ισότιμη βάση.

Η Τουρκία είναι πλέον ο τρίτος σε μεγέθη αγοραστής ρωσικού φυσικού αερίου (μετά τη Γερμανία και την Ιταλία) και προμηθεύτηκε πέρυσι 24,5 δισ. κυβικά μέτρα (το 2007 23,5 δισ.).

Η Ρωσία και η Τουρκία είναι «αναμφίβολα στρατηγικοί εταίροι» είχε δηλώσει ο υποδιευθυντής του Γραφείου του Ρώσου πρωθυπουργού και πρώην πρεσβευτής της Ρωσίας στις ΗΠΑ Γιούρι Ουσακόφ, ενημερώνοντας τους δημοσιογράφους σχετικά με το περιοχόμενο της επίσκεψης εργασίας του Βλαντίμιρ Πούτιν στην Τουρκία.

ΠΗΓΗ

http://www.novinite.com/media/images/2009-04/photo_verybig_102534.jpg

ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ" ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΗΛΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ , ΑΠΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. "FOLLOW THE MONEY" ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ , ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ "ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ" ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥΣ.

ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΣΟ ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΜΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΗ ΚΑΘΟΔΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ .... ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΤΕ ? Ο ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ , ΟΥΤΕ ΡΩΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΜΕΡΙΚΗ.

ΠΑΕΙ Η ΡΩΣΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ , ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ , ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ

Η «νέα γενιά» αμφισβητεί τον Αμπάς στο συνέδριο της Φατάχ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ" ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΦΑΤΑΧ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΜΑΧΜΟΥΤ ΑΜΠΑΣ. ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΙΩΞΗ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ , ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΘ'ΟΛΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ" ΚΑΙ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ" ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ.


http://cache.daylife.com/imageserve/0dXe3EIdnZ83q/610x.jpg

ΒΗΘΛΕΕΜ
Μετά την «πανηγυρική» πρώτη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου της Φατάχ, που μονοπωλήθηκε από τους χαιρετισμούς των ξένων υψηλών προσκεκλημένων και την «ενωτική» ομιλία του Μαχμούντ Αμπάς, οι μαύρες λιμουζίνες έφυγαν από τον προαύλιο χώρο του Ναού της Γέννησης και η ειρηνική ατμόσφαιρα της Βηθλεέμ διαταράχθηκε χθες από άγριες λογομαχίες μεταξύ εκπροσώπων της «παλαιάς» και της «νέας φρουράς» της παλαιστινιακής οργάνωσης. Εκατοντάδες εκπρόσωποι της «νέας γενιάς» της Φατάχ επετέθησαν ανοιχτά στην ηγεσία της, και προσωπικά στον κ. Αμπάς, απαιτώντας διά βοής λεπτομερή οικονομικό απολογισμό για τα πεπραγμένα της παλαιστινιακής διοίκησης την τελευταία εικοσαετία. Στο διάστημα αυτό δισεκατομμύρια δολάρια ξένης οικονομικής βοήθειας έρρευσαν ανεξέλεγκτα στα ταμεία της Παλαιστινιακής Αρχής.

Μάλιστα η εσωτερική αντιπολίτευση της Φατάχ διέκοψε με συνθήματα και φωνασκίες την ομιλία του «Νο 2» της Κεντρικής Επιτροπής Αχμέντ Γκναΐμ, αναγκάζοντάς τον να αποχωρήσει έξαλλος από το βήμα. Τότε ο κ. Αμπάς έσπευσε στην αίθουσα και επιχείρησε να αντιμετωπίσει τις διαμαρτυρίες, παραδεχόμενος ότι «κάναμε λάθη, ακόμη και αμαρτήματα» και υποστηρίζοντας ότι η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη για «ξεκαθάρισμα λογαριασμών».

Ωστόσο και αυτός αναγκάστηκε να διακόψει την ομιλία του από τις οργισμένες φωνές των παρισταμένων αντιπροσώπων- ένας από τους οποίους «αποβλήθηκε» μάλιστα από την αίθουσα έπειτα από παρέμβαση ενόπλων φρουρών ασφαλείας. Αλλοι εγκατέλειψαν μόνοι τους την αίθουσα, όταν ο κ. Αμπάς τούς διέταξε από βήματος «να σωπάσουν ή να φύγουν». Εφυγαν τονίζοντας ότι δεν θα επιστρέψουν αν η ηγεσία της Φατάχ δεν δώσει λεπτομερή οικονομικό λογαριασμό.

Τα στελέχη της «νέας γενιάς» της Φατάχ, πολλοί από τους οποίους υποστηρίζουν τον έγκλειστο εδώ και χρόνια στις ισραηλινές φυλακές Μαρουάν Μπαργκούτι, δεν έχουν εξοργιστεί μόνο από τη συστηματική αδιαφάνεια της ηγεσίας όσον αφορά την οικονομία, αλλά και από την τελική σύνθεση του συνεδρίου- καθώς οι περισσότεροι από τους 2.270 αντιπροσώπους επελέγησαν προσωπικά από τον κ. Αμπάς, αντί να εκλεγούν σε τοπικό επίπεδο.

http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/getImage.do?size=medium&id=75874&format=.jpg

Πολλοί έχουν εξοργιστεί και από το γεγονός ότι ο κ. Αμπάς και ο πανίσχυρος πρωθυπουργός της Παλαιστινιακής Αρχής και «ισχυρός ανήρ» της Δυτικής Οχθης Σαλάμ Φαγιάντ δεν προχώρησαν σε κάποια συμβολική έστω διαπραγμάτευση με τη Χαμάς για την απελευθέρωση ορισμένων από τους τουλάχιστον 900 πολιτικούς κρατουμένους στη Δυτική Οχθη, ώστε να επιτραπεί η συμμετοχή αντιπροσώπων από τη Γάζα στο συνέδριο. Ετσι αρκετοί υποστηρικτές του πρώην επικεφαλής της Φατάχ στη Γάζα Μοχάμεντ Νταχλάν εγκατέλειψαν χθες διαμαρτυρόμενοι τις εργασίες απαιτώντας το ένα τρίτο των νέων θέσεων στην Κεντρική Επιτροπή και στο Επαναστατικό Συμβούλιο να συμπληρωθούν από πολίτες της Γάζας.

ΠΗΓΗ

Νέα ηγεσία στις Ένοπλες Δυνάμεις αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ

Αλλαγές στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων αποφάσισε, σήμερα, το ΚΥΣΕΑ, το οποίο συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Β. Μεϊμαράκης, νέος αρχηγός ΓΕΕΘΑ επελέγη ο έως σήμερα αρχηγός ΓΕΑ αντιπτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος, που προάγεται στο βαθμό του πτεράρχου.

Νέος αρχηγός ΓΕΣ επελέγη ο έως σήμερα γενικός επιθεωρητής Στρατού αντιστράτηγος Φραγκούλης Φράγκος. Αρχηγός ΓΕΑ επελέγη ο έως σήμερα αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας και διοικητής του CAOC-7 αντιπτέραρχος Βασίλειος Κλόκοζας.

Το ΚΥΣΕΑ τοποθέτησε ως νέο αρχηγό Τακτικής Αεροπορίας και διοικητή του CAOC-7 τον έως σήμερα διοικητή της Διοίκησης Αεροπορικής Υποστήριξης αντιπτέραρχο Ιωάννη Πατσαντάρα.

Το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε την αποστρατεία του αρχηγού ΓΕΕΘΑ στρατηγού Δημητρίου Γράψα, στον οποίο, όπως είπε ο κ. Μεϊμαράκης, απονέμεται ο τίτλος του επιτίμου αρχηγού ΓΕΕΘΑ, ενώ αποστρατεύεται και ο αρχηγός ΓΕΣ αντιστράτηγος Δημήτριος Βούλγαρης.

Πριν από τη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ ο πρωθυπουργός είχε συνάντηση και με την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη.

►Τα βιογραφικά των νέων αρχηγών

Ιωάννης Γιάγκος, πτέραρχος, αρχηγός ΓΕΕΘΑ

Διετέλεσε αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας - διοικητής του CAOC7. Γεννήθηκε στα Τρίκαλα Θεσσαλίας το Δεκέμβριο του 1951. Εισήλθε στη σχολή Ικάρων το 1970 και μετά την αποφοίτησή του το 1974 ως Ανθυποσμηναγός Ιπτάμενος, τοποθετήθηκε στην 117 ΠΜ, ως Ιπτάμενος αεροσκαφών F-4Ε. Από το 1974 μέχρι το 1991 συμπλήρωσε πάνω από 3000 ώρες πτήσης, σε αεροσκάφη F-4 Ε και F-16C/D. Υπηρέτησε σε διάφορες επιτελικές θέσεις, καθώς και θέσεις διοίκησης. Έχει επίσης υπηρετήσει ως Επιτελής στο SHAPE. Παντρεμένος, πατέρας τριών παιδιών.

Βασίλειος Κλόκοζας, αντιπτέραρχος, αρχηγός ΓΕΑ

Διετέλεσε Αρχηγός του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας και Διοικητής του Combined Air Operations Center 7 (CAOC7). Γεννήθηκε στην Άμφισσα Φωκίδας το 1955. Εισήλθε στη Σχολή Ικάρων το 1973 και αποφοίτησε το 1977 ως Ανθυποσμηναγός Ιπτάμενος. Εχει πετάξει συνολικά 5.500 ώρες με μαχητικά και εκπαιδευτικά αεροσκάφη. Παντρεμένος με δύο παιδιά.

Ιωάννης Πατσαντάρας, αντιπτέραχος, αρχηγός ΑΤΑ

Διετέλεσε διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Υποστήριξης. Γεννήθηκε το έτος 1954 στην Αράχωβα Βοιωτίας. Αποφοίτησε από τη Σχολή Ικάρων τον Ιούνιο του 1977 ως Ανθυποσμηναγός Ιπτάμενος. Εχει υπηρετήσει σε θέσεις Διοίκησης επιπέδου Μοίρας Πολεμικών Αεροσκαφών και Πτέρυγας Μάχης. Διαθέτει επιτελική εμπειρία στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας και το ΝΑΤΟ. Ηταν επίσης υπαρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας. Παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

Φράγκος Φραγκούλης, αντιστράτηγος, αρχηγός ΓΕΣ


Διετέλσε Γενικός Επιθεωρητής Στρατού Γεννήθηκε το 1951 στην Κομοτηνή. Εισήλθε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων 1ος το 1970, από την οποία αποφοίτησε 1ος το 1974 ονομασθείς Ανθυπολοχαγός Πεζικού. Παρακολούθησε το σύνολο των Σχολείων του Στρατού και είναι εν ενεργεία Αλεξιπτωτιστής. Υπηρέτησε ως Διοικητής Υπομονάδας και Μονάδας των Ειδικών Δυνάμεων και ως Στρατιωτικός Ακόλουθος στην Ελληνική Πρεσβεία στην Aγκυρα. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου και του NATO DEFENCE COLLEGE (NADEFCOL). Υπηρέτησε ως Επιτελής σε Σύνταγμα, σε Μεραρχία, στο Γενικό Επιτελείο Στρατού και στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Aμυνας (ΓΕΕΘΑ). Διετέλεσε Διοικητής της 32 Ταξιαρχίας Πεζοναυτών τα έτη 2002 - 2003.Το 2003 ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντού Πολιτικής Σχεδίων και Εκμετάλλευσης στο ΓΕΕΘΑ. Το 2004 προήχθη σε Υποστράτηγο και ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντού Διακλαδικής Διεύθυνσης Στρατιωτικών Πληροφοριών. Το έτος 2006, ανέλαβε τη Διοίκηση της XVI M/Κ ΜΠ. Το 2007 προήχθη στο βαθμό του Αντιστρατήγου και ανέλαβε τη Διοίκηση του Β΄ ΣΣ και το 2008 ανέλαβε τη Διοίκηση της 1ΗΣ Στρατιάς. Μιλάει την αγγλική, την τουρκική και την ρωσική γλώσσα. Είναι τελειόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο και Ανάπτυξη, στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές και στο Περιβάλλον και Βιώσιμη Ανάπτυξη - Ασφάλεια του Παντείου Πανεπιστημίου. Παντρεμένος, πατέρας δύο παιδιών.

ΠΗΓΗ