30 Αυγ 2009

ΣΙΝΟΥΚ , ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ (ΜΕΡΟΣ 2)

http://www.geocities.com/aeolis.geo/aes.jpg

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΑΣ "ΣΙΝΟΥΚ , ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ (ΜΕΡΟΣ 1)"

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΣΙΝΟΥΚ ΑΦΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΜΕΤΩΠΑ , ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΕΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΤΙΣ ΑΚΡΩΣ ΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΑ ΤΑ ΣΙΝΟΥΚ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΛΛΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ , ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ , ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ.

ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΘΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΙΝΟΥΚ (ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ) Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ.

ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΝΑ UH-IH , ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ HUEY , ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ 5-6 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΦΟΡΤΟ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΩΣ ΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΒΟΛΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΤΕ Ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.


ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ 5-6 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΙΑΣ ΔΙΜΟΙΡΙΑΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΩΝ Ή ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΕΖΙΚΟΥ (24-30 ΑΝΔΡΕΣ).

ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΟΥΚ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΧΑΣΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΛΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ (ΓΥΡΩ ΣΤΑ 100 ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 70-80) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ , ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΣΤΑΝΤΑΡ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.

Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΟ 1969 ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ (ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ) 30 ΤΟ 1992 (ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΄70) ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΜΙΚΗ ΓΗΡΑΝΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ.

(ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ Ε/Π ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ "ΕΚΑΝΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ" ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ Α.Σ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΙ)


ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΝΟΥΚ , ΤΑ 9 ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ 1981 ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ 1994-95 ΚΑΙ ΤΑ 6 ΠΑΡΑΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΟ 2001 (ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ) , ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 44 ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ +50 ΕΚΑΤ. $ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 80 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ.


ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΟΥ ΣΙΝΟΥΚ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ , ΕΤΣΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ 2009 ΠΡΟΣΦΟΡΑ 3 UH-60L BLACKHAWK ΣΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 150 ΕΚ. $ (50 ! ΤΟ ΕΝΑ) , ΜΕ ΤΙΜΕΣ 2008 ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΓΙΑ 15 ΠΑΛΙ BLACKHAWK ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 525 ΕΚ. $ (35 ΤΟ ΕΝΑ) , ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ Ε/Π ΣΚΕΤΟ. Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ 20 ΝΗ-90 ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕ 699,1 ΕΚ. ΕΥΡΩ (ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΔΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΚΑΙ 50 ΕΚ ΤΟ ΕΝΑ !) ...... ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ 80 ΡΩΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΙ-17V5 ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΓΙΑ 662 ΕΚ $ (8,2 ΕΚ $ Ή 5,7 ΕΚ ΕΥΡΩ) , ΣΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΑΝ 3 ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 7 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

http://topicstock.pantip.com/wahkor/topicstock/2008/10/X7139101/X7139101-2.jpg

ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ Ε/Π , ΑΛΛΟΥ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ : ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ , ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΤΗΣΗΣ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ , ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (30-36 ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ 18 ΤΟΥ UH-60L BLACKHAWK ΚΑΙ 24 ΤΟΥ ΝΗ-90) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ , ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΡΑΜΠΑΣ , ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΔΥΤΙΚΩΝ Ή ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ



ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ


ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝ. ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 1,2 ΔΙΣ ΕΥΡΩ , ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ 75 Ε/Π ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ 25 ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ. ΟΛΗ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΤΑ 75 Ε/Π ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ Α.Σ. , ΘΑ ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΩ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΝΗ-90 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ Ή ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΡΟΥΡΩΝ ΣΕ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ (ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ ΠΑΡΑΛΗΦΘΟΥΝ , ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ , ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/NH-90_ILA-2006_2.jpg

ΤΑ 25 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ , ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ , VIP , ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ κτλ (ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΝ Π.Α.) ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.

Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ Α.Σ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ , ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ , ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΕΘΩΡ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΘΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ.

http://2.bp.blogspot.com/_KTHKVsW5qZU/SghyA3r0FsI/AAAAAAAAAN0/773o8Nr6x6U/s320/17.jpg

ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΛΕΓΚ ΑΝΤΡΕΙ Ή ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ , ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ).

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ
"ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ"

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
"ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ , ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: