8 Ιουλ 2009

Ιστοσελίδα τουριστικής προβολής Μακεδονίας και της Θράκης


Στην παρουσίαση της Διαδικτυακής Πύλης Σημείων Ενδιαφέροντος www.mathra-sights.gr, που είναι ήδη στον «αέρα», προχώρησε το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης.

Η δράση αυτή αποσκοπεί, κυρίως, στην προβολή της Μακεδονίας και της Θράκης, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών - επισκεπτών της Βόρειας Ελλάδας.

Η νέα διαδικτυακή πύλη παρουσιάστηκε, σήμερα, Τετάρτη, στο ΥΜΑ-Θ, σε σύσκεψη του άτυπου συμβουλίου περιφερειακής τουριστικής ανάπτυξης Μακεδονίας - Θράκης, υπό τον υπουργό Σταύρο Καλαφάτη και συζητήθηκε εκτενώς με τους συμμετέχοντες φορείς της αυτοδιοίκησης και της τουριστικής βιομηχανίας της Βόρειας Ελλάδας.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης σχετικής δέσμευσης του υπουργού, για ανάληψη πρωτοβουλιών ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος και της τουριστικής προβολής της Βόρειας Ελλάδας. Στόχος του ΥΜΑ-Θ, είναι ο διαρκής εμπλουτισμός της πύλης, με πληροφοριακό υλικό, χρήσιμο για κάθε χρήστη, είτε πρόκειται για αλλοδαπούς που επισκέπτονται ή προτίθενται να επισκεφθούν την Ελλάδα, είτε για Έλληνες που θέλουν να επισκεφθούν και να γνωρίσουν άλλα μέρη της χώρας μας, πέραν του τόπου διαμονής τους.

Όπως ειπώθηκε κατά την παρουσίαση, το portal, που ήδη παρέχει τις υπηρεσίες του στα ελληνικά και στα αγγλικά, θα είναι πολύγλωσσο στο εγγύς μέλλον. Στόχος είναι, οι πληροφορίες να καταχωρούνται και στα γαλλικά, τα γερμανικά, τα ισπανικά και τα ρωσικά.

Μέχρι στιγμής, έχουν ήδη καταχωρηθεί περίπου 300 σημεία ενδιαφέροντος, των 16 νομών της Μακεδονίας και της Θράκης.

«Είμαστε βέβαια μόνο στην αρχή. Στον ταχύρυθμο εμπλουτισμό του portal, μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά ο συντονισμός και η συνεργασία των φορέων της αυτοδιοίκησης και του τουρισμού, στο πλαίσιο του Άτυπου Συμβουλίου Περιφερειακής Τουριστικής Ανάπτυξης», τόνισε ο κ. Καλαφάτης και πρόσθεσε : «Αφενός, ο στόχος μας είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για την ενιαία προβολή του τουριστικού προϊόντος, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας και αφετέρου να αναδείξουμε τα συγκριτικά, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ξεχωριστά της κάθε τουριστικής περιοχής».

Σημεία ενδιαφέροντος δεν αποτελούν μόνο τα μνημεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, αλλά και τα πανεπιστημιακά ιδρύματα ή οι δημόσιοι φορείς και οι φορείς της αυτοδιοίκησης, καθώς και φορείς που διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Η πύλη αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία Flash, σε συνδυασμό με το σύστημα Google Maps, για τον εύκολο προσδιορισμό των σημείων ενδιαφέροντος στους οδικούς χάρτες, ενώ είναι πλήρως συμβατή και μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά με όλους τους browser (Internet Explorer, Firefox, κ.α.).

Το portal είναι ιδιαίτερα εύχρηστο, ώστε να προσελκύει ευρύτερες ομάδες κοινού και είναι κατάλληλο για εξερεύνηση και από άτομα με ειδικές ανάγκες, ηλικιωμένους και παιδιά μικρής ηλικίας.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: