Την κρατική τηλεόραση επέλεξε ο Γιώργος Φλέσσας, επικεφαλής του ομίλου CIVITAS (εταιρίες δημοσίων σχέσεων, δημοσκοπήσεις - βλέπε Focus, κ.α.), για να αποκαλύψει κάτι που αποτελεί κοινό μυστικό στην πολιτικο-δημοσιογραφική πιάτσα. Μιλώντας στην εκπομπή της ΝΕΤ "Στα Άκρα" ο Γ. Φλέσσας παραδέχτηκε ότι οι δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δεν είναι αξιόπιστες αντίθετα με εκείνες που παραγγέλνουν τα κόμματα, οι πολιτικοί και οι κάθε είδους εταιρίες και τις κρατάνε οι ενδιαφερόμενοι στα συρτάρια τους μελετώντας τις ως πραγματικά εργαλεία ανάλυσης. Όπως είναι ευνόητο από τα πλέον υπεύθυνα χείλη αποκαλύπτεται ότι οι "δημόσιες" δημοκοπήσεις αποτελούν εργαλεία επηρεασμού της κοινής γνώμης.
Ο Γ. Φλέσσας επίσης με πλάγιο μεν (αλλά σαφή δε) τρόπο άφησε σκιές για τις περίφημες τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις και τη μεθοδολογία τους. Και αυτή η επισήμανση είναι σημαντική αφού ο συγκεκριμένος τύπος δημοσκοπήσεων αποτελεί το 80% αυτών που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Η απόφαση ενός εκ των πιο ισχυρών παικτών στον χώρο να χτυπήσει ένα προϊόν που και ο ίδιος πουλάει ήρθε την ημέρα που το φως της δημοσιότητας βλέπουν πέντε νέες δημοσκοπήσεις οι οποίες εμφανίζουν όλες διαφορετικά εκλογικά αποτελέσματα.
ΠΗΓΗ (11-5-09)
ΑΠΛΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ . ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ-ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΘΙΑΡΗΔΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ. ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ" ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΤΟΡΟ ΣΤΙΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ" ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΣΤΑΡ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.
1 σχόλιο:
Καλό είναι να μη "μασάμε" τόσο εύκολα την τροφή που μας δίνουν.
Ποιος είναι ο κ. Φλέσσας;
Να τος πάλι ο επικοινωνιολόγος του Καραμανλή!
Δημοσίευση σχολίου