14 Μαΐ 2009

Βόρειοι vs Νότιοι...

Αφορμή για το σημερινό post, στάθηκε μια απορία μου που ανάρτησα στο Facebook:
- Ρε Αθηναίοι, αφού μας κοροϊδεύετε που τη φέτα την λέμε τυρί, εσείς γιατί την τυρόπιτα δεν την λέτε φετόπιτα;
Περιττό να πω, πως στο status μου έγινε ένας μικρός χαμός. Παραθέτω λοιπόν με εικόνες, τις σημαντικότερες διαφορές μας σε δύο «πικάντικα» θέματα.
Μπουγάτσες και σουβλάκια.
Τα «σου, μου, του» κτλ. ίσως το πιάσουμε κάποια άλλη φορά. Προς το παρόν, δε μου νοιάζει. Τέλος… να πω πως δεν έχω καταλάβει τι εννοούν οι Αθηναίοι λεμονίτα και τι λεμονάδα…










ΑΠΟ ΤΟΝ DR SEENG

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ , ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ....ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ρε "πιτόγυρε" μας άνοιξες τα μάτια πάλι! Ψάξε το λίγο καλύτερα και ίσως βρείς ότι ο Διάκος είναι Μακεδόνας! Και κάτι άλλο, ευτυχώς που δεν έχουμε ΤΟ αριστούργημα της ελληνικής αρχιτεκτονικής στην πόλη μας, γιατί ειλικρινά δε θα το άντεχα!
Με φιλική και ευχάριστη διάθεση
Θοδωρής